Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:15:44 GMT

بیش از15هزار مترمربع زمین ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۱۷۴/بیش_از۱۵هزار_مترمربع_زمین_ملی_خراسان_شمالی_رفع_تصرف_شد

بیش از15هزار مترمربع زمین ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی، سرهنگ محسن عربی روز شنبه اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته 15  هزار و 387 متر مربع از اراضی ملی استان به ارزش حدود 6 میلیارد ریال در اردیبهشت ماه امسال رفع تصرف شد.
وی افزود: همچنین سه مورد نیز اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع در شهرستانهای خراسان شمالی  در سه ماهه نخست سال  97 انجام گرفته است که ارزش ریالی آن یک میلیارد و 120 میلیون ریال است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یکی از تکالیف مهم این  اداره کل مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ های آموزش دیده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و اقدامات پیشگیرانه یگان مزبور میزان وقوع رفع تصرف درسال جاری کاهش قابل توجهی خواهد داشت.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است که بیش از 28 هزار کیلومترمربع گستره دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۱۷۴/بیش_از۱۵هزار_مترمربع_زمین_ملی_خراسان_شمالی_رفع_تصرف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: