Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:20:44 GMT

بلژیک مقتدرانه تونس را هم گلباران کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۲۵۶/بلژیک_مقتدرانه_تونس_را_هم_گلباران_کرد

بلژیک مقتدرانه تونس را هم گلباران کرد

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد در دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه پنج بر 2 تونس را از پیش رو بردارد تا در صدر گروه خود قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ملی فوتبال بلژیک و تونس از گروه G رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه اوتکریتی برگزار شد و بلژیک یکی از مدعیان قهرمانی در این جام موفق شد با نتیجه پرگل تونس را در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلژیک که از همان ابتدا بازی را بسیار طوفانی آغاز کرده بود در دقیقه 7 این دیدار توسط ادن هازارد از روی نقطه پنالتی گل نخست خود را به ثمر رساند و البته خیلی سریع روملو لوکاکو در دقیقه 16 گل دوم را برای شاگردان روبرتو مارتینز به ثمر رساند.
تونسی ها برای زنده نگه داشتن امیدهای خود در قیقه 18 توسط برون گل نخست خود را به ثمر رساندند تا فاصله را کاهش دهند اما مصدومیت دو بازیکن کلیدی این تیم در نیمه نخست کار را برای شاگردان هرنان داریو گومز دشوار کرد.
با شروع نیمه دوم بلژیک باز هم حملات خطرناک خود را روی دروازه حریف ترتیب داد تا خیلی سریع باز هم شاهد گلزنی زوج رویایی آنها در خط حمله این تیم باشیم. روملو لوکاکو بهترین گلزن تیم ملی بلژیک در دقیقه 48 توانست گل سوم این تیم را به ثمر برساند.
این پایان کار بلژیک در این بازی نبود و آنها در دقیقه 56 توسط ادن هازارد گل چهارم و میچی باتشوایی دقیقه 90 گل پنجم خود را به ثمر رساندند تا با زدن 8 گل در این دوره از مسابقات در 2 بازی به یکی از خطرناک ترین خط های حمله جام 2018 تبدیل شوند.
گل دوم تونس را هم وهبی خضری در دقیقه 93 به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار بر عهده آنتونیو ماروفو از کشور آمریکا است.
بلژیک در دیدار نخست خود با نتیجه سه بر صفر پاناما را از پیش رو برداشت و در این دیدار نیز پنج بر 2 تونس را شکست داد تا صدر جدول این گروه را در اختیار بگیرد. تونسی ها نیز در دیدار نخست خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب انگلیس شده بودند.
تیم های انگلیس و پاناما دیگر دیدار این گروه را فردا ساعت 16:30 برگزار خواهند کرد.
در حال حاضر تونس به جمع تیم های حذف شده از جام جهانی 2018 اضافه شده و صعود بلژیک از این گروه قطعی شده است.
ورزشی **9118**1597

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۲۵۶/بلژیک_مقتدرانه_تونس_را_هم_گلباران_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: