Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@12:02:50 GMT

قاتل زن زابلی در تله پلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۲۹۵/قاتل_زن_زابلی_در_تله_پلیس

قاتل زن زابلی در تله پلیس

مردی که با ضربات چاقو زن 27 ساله زابلی را به قتل رسانده بود ، در کمتر از 48 ساعت شناسایی ودستگیر شد .

ایران آنلاین / سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان روز دوشنبه اظهارداشت: در پی قتل زنی 27 ساله در یکی از روستاهای زابل با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به طور ویژه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل که جوانی 25 ساله بود را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی زابل گفت: قاتل در تحقیقات تخصصی کارآگاهان، صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را سرقت طلا و جواهرات مقتول عنوان کرد.
وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند.
 منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است./ پلیس 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۲۹۵/قاتل_زن_زابلی_در_تله_پلیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: