Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@15:47:32 GMT

زن آمریکایی در یک روز دو بار برنده قرعه کشی شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۳۰۱/زن_آمریکایی_در_یک_روز_دو_بار_برنده_قرعه_کشی_شد

به گزارش وب‌سایت نیویورک پست، یک زن آمریکایی اهل ایالت کارولینای شمالی در یک روز برنده دو جایزه در مسابقه بخت‌آزمایی شد.

این دومین بار در سه هفته گذشته است که فردی در یک روز برنده دو جایزه در این قرعه‌کشی‌ها می‌شود.

این زن که میشل شافلر نام دارد، روز یکشنبه با یکی از بلیت‌های خود برنده 10 هزار دلار و با بلیتی دیگر برنده 1 میلیون دلار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعلام کرد بلیت برنده مبلغ 10 هزار دلاری را در شهر «لنوآر» خریداری کرده است و پس از آنکه احساس خوش‌اقبالی به او دست داده بود، بلیت دیگری را در فاصله 35 کیلومتری این شهر خریده است.

این زن روز دوشنبه جایزه خود را دریافت کرد. با این‌حال، او پذیرفت به مدت 20 سال، سالانه 50 هزار دلار دریافت کند. او اعلام کرده است قصد دارد این پول را برای دوران بازنشستگی خود و پرداخت بدهی‌های دانشگاه فرزندانش پس انداز کند.

در ماه اکتبر، یک زن دیگر در یک روز دو بار برنده قرعه کشی در مسابقات بخت‌آزمایی شده بود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۳۰۱/زن_آمریکایی_در_یک_روز_دو_بار_برنده_قرعه_کشی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: