Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@14:39:32 GMT

ديدار با خانواده شهدا از وظايف ذاتي مسئولان نظام است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۳۰۸۰۲/دیدار_با_خانواده_شهدا_از_وظایف_ذاتی_مسئولان_نظام_است

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد کهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: ديدار با خانواده شهدا در حقيقت ديدار با شهدا است و اين ديدار توسط مسئولان نظام از وظايف ذاتي آنان است.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد منصور موسوي مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان کهگيلويه و بويراحمد و معاون سياسي و امنيتي استاندار در ديدار با خانواده شهيد فضل الله روانان از نزديک در جريان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد منصور موسوي در اين ديدار اظهار داشت: ديدار با خانواده شهدا در حقيقت ديدار با شهدا است و اين ديدار توسط مسئولان نظام از وظايف ذاتي آنان است.
وي در ادامه گفت: زماني که به جاي شعار و سخن گفتن، نياز به عمل و حضور در صحنه بود،‌ شهدا،‌ جانبازان و ايثارگران براي صيانت از نظام جمهوري اسلامي ايران و حراست از خاک کشور فداکاري کردند و کشور را در مقابل تهاجم دشمنان حفظ کردند.
مديرکل بنياد افزود: از خداوند مي خواهم که ما را ياري کند تا بتوانيم به گونه‌اي عمل کنيم که در پيشگاه شهدا، جانبازان، ايثارگران و نيز امام شهدا شرمنده نباشيم.
موسوي با تاکيد بر نگاه ويژه استاندار و توجه ساير معاونين ايشان نسبت به جانبازان و ايثارگران استان کهگيلويه و بويراحمد، يادآور شد: رفع مشکلات جانبازان و ايثارگران و تامين نيازهاي آنان از اولويت‌هاي مهم دولت است که همواره مورد تاکيد استاندار نيز بوده است و دولت با حداکثر توان تلاش خواهد کرد دغدغه‌هاي جانبازان و ايثارگران که مدافعان اصلي کشور و نظام بوده اند را مرتفع سازد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۸۰۲/دیدار_با_خانواده_شهدا_از_وظایف_ذاتی_مسئولان_نظام_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: