Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@13:49:12 GMT

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید فرشاد رمزی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۳۰۸۱۰/دیدار_استاندار_قزوین_با_خانواده_شهید_فرشاد_رمزی_فیلم

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید فرشاد رمزی+فیلم

استاندار قزوین به همراه اعضای شورای تامین استان با خانواده شهید فرشاد رمزی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, فریدون همتی به همراه اعضای شورای تامین استان با حضور در منزل شهید فرشاد رمزی و دیداربا خانواده ایشان گفت :خانواده شهدا , نور چشم نظام‌ و ملت اند و مسئولان و آحاد جامعه , تا ابد ایثار و گذشتتان را فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تصریح کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم .وی اقتدار امروز ایران را مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی این عزیزان در جبهه های نبرد حق علیه باطل دانست.وی تصریح کرد: اگر امروز ایران مقتدرانه در دنیا به پیش می رود به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگرانی است که از همه هستی خود در راه مهین اسلامی گذشتند.سرباز شهید فرشاد رمزی متولد سال 76 و ساکن استان قزوین بود که در جریان درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در مرز پیرانشهر، از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرارگرفت و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهر ایشان پس از با استقبال پرشور و گسترده مردم در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۰۸۱۰/دیدار_استاندار_قزوین_با_خانواده_شهید_فرشاد_رمزی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: