Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@14:30:08 GMT

اعتراض شديد به يک انفجار بدون هماهنگي در دماوند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۳۶۰/اعتراض_شدید_به_یک_انفجار_بدون_هماهنگی_در_دماوند

اعتراض شديد به يک انفجار بدون هماهنگي در دماوند

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – فرماندار شهرستان دماوند ضمن اعتراض شديد به مسئولان پروژه « شهرک آويشن» شهر دماوند به علت انفجار هنگام فعاليت عمراني بدون هماهنگي و اطلاع رساني در اين شهرک گفت: هيچ معدن يا پروژه عمراني بدون هماهنگي با نهادهاي مربوط، اخذ مجوز لازم و اطلاع رساني حق انفجار ندارد.

به گزارش ايرنا، مجيد صفري روز يکشنبه در نشستي با حضور مسئولان شهرستان و پيمانکار پروژه شهرک آويشن اظهارداشت: اتفاقي که روز جمعه در محل اين پروژه رخ داد نگراني هاي زيادي بين مردم ايجاد کرد و باعث ناراحتي و نارضايتي عمومي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: انفجار روز جمعه بدون هماهنگي با فرمانداري و اطلاع رساني عمومي انجام شد.
صفري در ادامه به روند طولاني مدت پروژه مشترک آويشن اشاره و بيان کرد: هر پروژه عمراني يک جدول زمانبندي، نقطه شروع و پاياني دارد که در مورد پروژه شهرک آويشن اين روند بسيار طولاني شده و پيمانکار موظف است برنامه زمانبندي به همراه مشکلاتي که در روند اجرا وجود دارد را به فرمانداري اعلام کند.
به گزارش خبرنگار ايرنا در اين جلسه پيمانکار پروژه ضمن عذرخواهي از مردم شهر دماوند، متعهد شد از اين به بعد هرگونه انفجار در محل پروژه آويشن با هماهنگي فرمانداري و اطلاع رساني عمومي انجام گيرد.
درباره علت انجام انفجار در اين پروژه و دلايل توجيهي آن توضيحي ارايه نشده است.
روز جمعه در پي وقوع انفجار در پروژه شهرک آويشن نگراني و پرسش هاي بسياري درمورد علت انفجار در افکارعمومي منطقه شکل گرفت.
پروژه احداث ساختمان هاي مسکوني شهرک آويشن در شمال غربي شهر دماوند واقع در غرب روستاي احمدآباد قرار دارد.
تهرام/7246/ 1008
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۳۶۰/اعتراض_شدید_به_یک_انفجار_بدون_هماهنگی_در_دماوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: