Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@17:07:55 GMT

به دنبال حمله ارتش یمن به تجمع نیروهای مزدور سعودی، 18 نفر کشته و زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۴۵۰/به_دنبال_حمله_ارتش_یمن_به_تجمع_نیروهای_مزدور_سعودی_۱۸_نفر_کشته_و_زخمی_شدند

به دنبال حمله ارتش یمن به تجمع نیروهای مزدور سعودی، 18 نفر کشته و زخمی شدند

خبرگزاری میزان- یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه تجمع نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی را در شهرستان ذباب در جنوب غرب استان تعز هدف قرارداد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،در حمله ارتش یمن به تجمع نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی در استان مارب و تعز 18 نفر کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه تجمع نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی را در شهرستان ذباب در جنوب غرب استان تعز هدف قرارداد.


یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی چند فروند موشک کاتیوشا و شماری گلوله توپ به تجمع متجاوزان و مزدوران سعودی در تپه السیمن شهرستان ذباب در تعز شلیک کردند که شماری زخمی بر جای گذاشت.


این مبنع خاطرنشان کرد که در حمله ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های مارب و تعز در 24 ساعت گذشته، 18 نفر کشته و زخمی شدند.


شبکه خبری اسکای نیوز در این گزارش تعداد کشته شدگان و زخمی ها را به تفکیک ارائه نکرده است.


عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.


این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار و زخمی شدن هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون هان تن و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۴۵۰/به_دنبال_حمله_ارتش_یمن_به_تجمع_نیروهای_مزدور_سعودی_۱۸_نفر_کشته_و_زخمی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: