Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:00:50 GMT

حمله ارتش يمن به تجمع نيروهاي مزدور سعودي/ 18 نفر کشته و زخمي شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۴۵۱/حمله_ارتش_یمن_به_تجمع_نیروهای_مزدور_سعودی_۱۸_نفر_کشته_و_زخمی_شدند

خبرگزاري آريا - يگان موشکي و توپخانه ارتش و کميته هاي مردمي يمن شامگاه سه شنبه تجمع نيروهاي متجاوز و مزدوران سعودي را در شهرستان ذباب در جنوب غرب استان تعز هدف قرارداد.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان،در حمله ارتش يمن به تجمع نيروهاي متجاوز و مزدوران سعودي در استان مارب و تعز 18 نفر کشته و زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از شبکه خبري اسکاي نيوز، يگان موشکي و توپخانه ارتش و کميته هاي مردمي يمن شامگاه سه شنبه تجمع نيروهاي متجاوز و مزدوران سعودي را در شهرستان ذباب در جنوب غرب استان تعز هدف قرارداد.
يک منبع نظامي گفت که نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي چند فروند موشک کاتيوشا و شماري گلوله توپ به تجمع متجاوزان و مزدوران سعودي در تپه السيمن شهرستان ذباب در تعز شليک کردند که شماري زخمي بر جاي گذاشت.
اين مبنع خاطرنشان کرد که در حمله ارتش و کميته هاي مردمي در جبهه هاي مارب و تعز در 24 ساعت گذشته، 18 نفر کشته و زخمي شدند.
شبکه خبري اسکاي نيوز در اين گزارش تعداد کشته شدگان و زخمي ها را به تفکيک ارائه نکرده است.
عربستان همراه با چند کشور ديگر از روز ششم فروردين سال 94 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادي رئيس جمهوري مستعفي يمن به قدرت کرد.
اين تجاوز نظامي تاکنون نتيجه اي جز کشتار و زخمي شدن هزاران يمني و همچنين آواره شدن ميليون هان تن و ويراني زيرساخت هاي اين کشور نداشته است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۴۵۱/حمله_ارتش_یمن_به_تجمع_نیروهای_مزدور_سعودی_۱۸_نفر_کشته_و_زخمی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: