Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@16:35:42 GMT

سریال لیسانسه‌ها از مرز ۵۰ درصد گذشت/ حضور شخصیت‌های جدید در سریال طنز سروش صحت+عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۱۳۵/سریال_لیسانسه_ها_از_مرز_۵۰_درصد_گذشت_حضور_شخصیت_های_جدید_در_سریال_طنز_سروش_صحت_عکس

سریال لیسانسه‌ها از مرز ۵۰ درصد گذشت/ حضور شخصیت‌های جدید در سریال طنز سروش صحت+عکس

خبرگزاری میزان- چراغی پور با اشاره به تصویربرداری فصل دوم سریال " لیسانسه‌ها" از حضور شخصیت‌های جدید در سریال طنز سروش صحت سخن گفت. مجتبی احمدی مشاور رسانه‌ای سریال تلویزیونی "لیسانسه‌ها" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تاکنون ۵۰ درصد از فصل دوم سریال "لیسانسه‌ها" ضبط شده و گروه همچنان مشغول تصویربرداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گروه در مناطقی همچون مرزداران، یوسف آباد، خیابان فاطمی، یک فضای ورزشی و فضای سبز مشغول تصویربرداری هستند.

چندی پیش نیز سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال "لیسانسه‌ها" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: پس از اینکه فصل اول سریال "لیسانسه ها" با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شد، سروش صحت هم اکنون مشغول تولید فصل دوم این مجموعه است.
وی ادامه داد: با توجه به اتفاق هایی که در آخرین صحنه‌های مربوط به فصل اول این سریال رخ داد، در سری جدید این سریال شخصیت‌های جدیدی به سریال اضافه می‌شوند.

چراغی‌پور تصریح کرد: همچنین با در نظر داشتن اینکه در فصل اول این سریال تصویربرداری چند ماه زمان برد، فکر می‌کنم تصویربرداری فصل دوم نیز به اندازه فصل اول زمان ببرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تصویربرداری فصل دوم سریال " لیسانسه‌ها" همچنین ادامه دارد، امیدوارم این اثر با پخش شدن در سال ۱۳۹۶ با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شود.

گفتنی است، در فصل اول سریال "لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت بازیگرانی همچون سیاوش چراغی‌پور، هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، امیر کاظمی، کاظم سیاحی و بیژن بنفشه خواه به ایفای نقش پرداخته اند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۱۳۵/سریال_لیسانسه_ها_از_مرز_۵۰_درصد_گذشت_حضور_شخصیت_های_جدید_در_سریال_طنز_سروش_صحت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: