Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:02:01 GMT

حضور در شهرزاد برایم تجربه‌ای متفاوت است/ نقش جدیدی را در سریال لیسانسه‌ها ایفا می‌کنم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۱۳۷/حضور_در_شهرزاد_برایم_تجربه_ای_متفاوت_است_نقش_جدیدی_را_در_سریال_لیسانسه_ها_ایفا_می_کنم_عکس

حضور در شهرزاد برایم تجربه‌ای متفاوت است/ نقش جدیدی را در سریال لیسانسه‌ها ایفا می‌کنم +عکس

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "شهرزاد" با اشاره به ایفای نقش متفاوت در این اثر از نقش جدید خود در سریال "لیسانسه‌ها" سخن گفت. آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال پرطرفدار "شهرزاد" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی هستم.
وی ادامه داد: فیلمنامه هنوز کامل نوشته نشده و از این جهت نمی‌توانم بگویم که نقشم پر رنگ و یا کمرنگ است، اما به طورکلی مخاطبان باید درباره این موضوع قضاوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیگر سریال "دختران" تصریح کرد: ایفای نقش در سریال "شهرزاد" نسبت به سایر همکاری‌هایم با حسن فتحی یک تجربه متفاوت محسوب می‌شود و از این جهت از این نقش خوشحالم.
وی اظهار کرد: در سریال "شهرزاد" در مقابل رضا کیانیان و رویا نونهالی به ایفای نقش می‌پردازم.

فقیه نصیری با اشاره به سایر فعالیت‌های خود در شرایط کنونی توضیح داد: هم اکنون در سریال تلویزیونی "لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت نیز نقشی جدید را ایفا می‌کنم که در فصل دوم به این سریال اضافه شده است.

وی یادآور شد: در سریال "لیسانسه‌ها" نقش خانمی را بر عهده دارم که از بستگان نامزد حبیب، نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی است.
بازیگر سریال "شیدایی" خاطرنشان کرد: بهنام تشکر در ساخته جدید صحت، نقش مقابل بنده را ایفا می‌کند.
گفتنی است، در سریال "شهرزاد" هنرمندانی مانند شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، فاطمه رضوی، مهدی سلطانی، فریبا متخصص، آتنه فقیه نصیری، رضا کیانیان، هومن برق نورد، رویا نونهالی، گلاره عباسی و مصطفی زمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۱۳۷/حضور_در_شهرزاد_برایم_تجربه_ای_متفاوت_است_نقش_جدیدی_را_در_سریال_لیسانسه_ها_ایفا_می_کنم_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: