Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@10:00:20 GMT

اجرای طرح شناسایی اتباع افغانی غیر مجاز از سه شنبه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۴۲۳۸/اجرای_طرح_شناسایی_اتباع_افغانی_غیر_مجاز_از_سه_شنبه

اجرای طرح شناسایی اتباع افغانی غیر مجاز از سه شنبه

مرحله دوم طرح شناسایی اتباع افغانستانی غیر مجاز در خراسان رضوی از سه شنبه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در یک نشست خبری به تشریح روند اجرایی مرحله دوم طرح سرشماری اتباع افغانستانی غیر مجاز پرداخت و گفت: نوبت دهی شرکت در این طرح به طور اینترنتی انجام می شود و به خاطر جلوگیری از مشکلات بعدی اتباع افغانستانی واجد شرایط برای دریافت نوبت هم به دفاتر کفالت مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عجمی افزود: در مرحله اول طرح شناسایی اتباع افغانستانی غیر مجاز که از ماه حوت سال ۹۵ تا پایان ماه جوزای سال ۹۶ اجرا شد، 53 هزار نفر ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند.

او همچنین در خصوص افراد واجد شرایط شرکت در مرحله دوم طرح شناسایی اتباع افغانستانی غیر مجاز آنها را به سه گروه تقسیم کرد و گفت: این مرحله تکمیل کننده ی دوره اول می باشد و از هفدهم ماه اسد(مرداد( آغاز و تا ششم ماه سنبله(شهریور) ادامه خواهد داشت که این فرصت تمدید نخواهد شد.

محمد عجمی گفت: اتباع افغانستانی دارای مدرک غیر معتبر از آمایش مرحله اول تا نهم، دارندگان گذرنامه دارای روادید و پروانه اقامت منقضی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ و کسانی که تحت هر عنوانی از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگه تردد دریافت کرده اند می توانند در این طرح شرکت کنند.

عجمی افزود: پیش بینی شده واجدین شرایط در مرحله دوم طرح شناسایی اتباع افغانستانی غیر مجاز حدود 17 تا 20 هزار نفر باشند که این افراد پس از ثبت نام کد رهگیری دریافت می کنند.

عجمی افزود: واجدین شرایط که تغییراتی از جمله ازدواج، تولد فرزند و هرگونه تغییر دیگری در خانواده آنها رخ داده است، با در دست داشتن مدارک مربوطه برای ثبت نام به دفاتر کفالت مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۴۲۳۸/اجرای_طرح_شناسایی_اتباع_افغانی_غیر_مجاز_از_سه_شنبه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: