Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:58:44 GMT

واکنش بازیکنان سوئد به باخت تلخ مقابل آلمان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۱۶۴/واکنش_بازیکنان_سوئد_به_باخت_تلخ_مقابل_آلمان

واکنش بازیکنان سوئد به باخت تلخ مقابل آلمان

همه چیز با طوفان آلمان ها در دیدار شب گذشته شروع شد.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که در دیدار اول خود مقابل مکزیک، شکستی غیرمنتظره کسب کرده بود، شب گذشته برای جبران پا به میدان گذشت و با تغییراتی که در ترکیب خود ایجاد کرده بود، برای کسب پیروزی گام برداشت. در ابتدای بازی مارکو رویس تلاش زیادی برای گلزنی کرد و موقعیت هایی نیز داشت ولی راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از 10 دقیقه، آلمان 144 پاس به ثبت رسانده بود و سوئد تنها 7 پاس.

 

در دقیقه 12 بود که ناگهان سوئد صاحب یک موقعیت طلایی شد. مارکوس برگ رو به جلو حرکت کرد و با نویر تک به تک شد و از کمی عقب تر، جروم بواتنگ به او رسید و به نظر می‌رسید که کمی او را هل داد و موقعیت از دست رفت. هانا مارکلاند، کارشناس شبکه TV4  در این رابطه گفت:" این یک پنالتی بود!"

 

هر چند که پنالتی به نفع سوئد اعلام نشد ولی روی پاس اشتباه تونی کروس و لو رفتن توپ، ویکتور کلاسن موفق شد سوئد را با یک ضربه چیپ دیدنی از حریف پیش بیندازد. الکساندر اکسن، دیگر کارشناس شبکه TV4 گفت:" این یک گل رویایی بود!" با این گل ، سوئدی ها در رویای حضور در جمع 8 تیم برتر بودند.

 

 

 

با این حال نیمه دوم به بدترین شکل برای سوئدی ها آغاز شد و آلمان با فشار بسیار از همان ابتدا سعی داشت کار را به تساوی بکشاند. مارکو رویس توانست یکی از گل ها را جبران کند و در دقیقه آخر بازی، داور یک ضربه ایستگاهی به نفع ژرمن ها اعلام کرد که تونی کروس با یک ضربه دیدنی دروازه سوئد را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. آب یخ روی بازیکنان سوئد ریخته شد و آنها که تا پایان نیمه اول به دور بعد صعود کرده بودند، حالا همه چیز را از دست رفته می‌دیدند.

 

 

 

مارک فورسبرگ پس از بازی گفت:" ما بازی خوبی انجام دادیم، سخت جنگیدیم و تلاش کردیم. بازی خودمان را انجام دادیم و آلمان را حسابی اذیت کردیم . هر کسی بیشترین تلاش ممکن را انجام داد."

 

آندریاس گرانکویست در این رابطه گفت:" آلمان با یک ضربه ایستگاهی و یک شوت دیدنی به گل رسید. فکر می‌کنم ما خیلی خوب بودیم. "

 

یانه اندرسون در این رابطه گفت:" در فوتبال، یکی از بدترین تجربه هایم بود، خیلی دردناک بود. واقعا از لحاظ احساسی ضربه خوردم."

 

جان گیدتی نیز درباره این باخت گفت:"باید این فاجعه را هضم کرد و دردش را تحمل کرد و به فکر بازی بعدی روز چهارشنبه بود. ما چاره ای نداریم، باید 1-0 پیروز شویم."

سوئد تیم ملی سوئد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۱۶۴/واکنش_بازیکنان_سوئد_به_باخت_تلخ_مقابل_آلمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: