Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:03:42 GMT

اردونشینان تیم ملی ورزش سه گانه تست دادند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۱۶۷/اردونشینان_تیم_ملی_ورزش_سه_گانه_تست_دادند

اردونشینان تیم ملی ورزش سه گانه تست دادند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 11 اردونشین تیم ملی ورزش سه گانه که متشکل از شش ورزشکار در رده سنی جوانان و پنج ورزشکار در رده سنی امید و بزرگسال می باشند با حضور در آکادمی ملی المپیک، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.

محمد خاتونی سرمربی تیم ملی ورزش سه گانه نحوه و ملاک انتخاب ورزشکاران اردونشین را مسابقات قهرمانی کشور که اسفندماه سال گذشته در شهر قشم برگزار شد عنوان کرد و گفت: تیم جوانان این رشته که دور نخست تمرینات خود را در شهر بروجرد پشت سر گذاشتند هم اکنون در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود به سر می برند که در کنار تیم ملی امید و بزرگسالان سه گانه که اولین مرحله از اردوهای خود را در مجموعه ورزشی آزادی سپری می کنند به تمرین می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردونشینان تیم ملی ورزش سه گانه در رده سنی جوانان را آقایان: علی رضوانی، نیما انصاری، محمد حسین رضایی، جواد حسینی، علی صفدریان و امیر حسین ولی خانی و رده سنی امید و بزرگسالان را آقایان: علی عباس نژاد، وحید کشاورز، محمد حسن بابایی، محمد حسینی، سید مهدی رحمتی و نوید سلیمی پور تشکیل می دهند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی ورزش سه گانه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی و زیر نظر محمد خاتونی سرمربی امید و بزرگسالان و میلاد طاهری سرمربی تیم جوانان پیگیری می شود.مسابقات قهرمانی ورزش سه گانه آسیا اوایل مرداد ماه سال جاری و به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۱۶۷/اردونشینان_تیم_ملی_ورزش_سه_گانه_تست_دادند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: