Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:56:34 GMT

لام: تنها سه بازی دیگر برای من باقی مانده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۱۶۸/لام_تنها_سه_بازی_دیگر_برای_من_باقی_مانده_است

لام: تنها سه بازی دیگر برای من باقی مانده است

کاپیتان بایرن مونیخ از قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا بسیار خوشحال است و تاکید کرد که بعد از سه بازی باقی‌ مانده تیمش در بوندسلیگا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با شکست ولفسبورگ توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را برای پنجمین بار پیاپی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپ لام بسیار خوشحال است که در سال پایانی دوران فوتبالی خود توانست قهرمان بوندسلیگا شود. او گفت‌: عنوان قهرمانی خود را نهایی کردیم و باید بگویم بسیار خوشحال هستم. با اقتدار بار دیگر قهرمان شدیم. هم زیبا فوتبال‌ بازی کردیم و هم امتیازهای لازم را جمع آوری کردیم. این قهرمانی با شایستگی به دست آمد. احساس وصف ناشدنی دارم.

او ادامه‌ داد: من تا پایان دوران بازیگری خود تنها سه بازی دیگر پیش‌رو دارم و می‌خواهم از تک تک دقایق این سه بازی لذت ببریم و بعد از آن از فوتبال خداحافظی کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۱۶۸/لام_تنها_سه_بازی_دیگر_برای_من_باقی_مانده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: