Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@15:41:47 GMT

هسته این 5 میوه مرگ آوراست!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۱۹۲/هسته_این_۵_میوه_مرگ_آوراست

هسته این 5 میوه مرگ آوراست!

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، مهم است مردم اطلاعات کافی داشته باشند و بدانند که برخی از انواع میوه‌ها هسته‌های سمی دارند که به هیچ عنوان نباید خورده شوند. علاوه بر این، خوب است بدانید هسته میوه‌ها برای کودکان سمی‌تر از بزرگسالان است.

 

هسته سیب هسته‌های موجود در سیب حاوی ماده شیمیایی هستند که وقتی هضم می‌شوند ماده‌ای به نام سیانید در بدن آزاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوردن هسته سیب به تعداد زیاد خیلی خطرناک خواهد بود و عارضه جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

 

هسته زردآلو به گفته یک سایت داروشناسی، هسته زردآلو حاوی سیانید است و اگر در تعداد زیاد و بازه زمانی کوتاه خورده شود، می‌تواند منجر به مرگ افراد گردد. خوردن چند دانه هسته زردآلو برای بزرگسالان خطرناک نیست.

 

هسته گیلاس هسته گیلاس دانه‌هایی حاوی سیانید هستند. بهتر است از خوردن آن‌ها اجتناب کنیم. خوردن یک دانه گیلاس ممکن است منجر به آسیب جدی نشود، اما اگر زیاد خورده شود منجر به سرگیجه، استفراغ و حتی مرگ خواهد شد.

 

هسته آلو هسته آلو هم سیانید دارد و نباید در مقدار زیاد مصرف شود.

 

هسته هلو هلو هم هسته‌هایی دارد که حاوی سیانید است. پوست سخت هلو که هسته نرم آن را پوشانده بسیاری از افراد را از خوردن آن باز می‌دارد. خوردن یک هسته هلو اشکالی ندارد و بی‌ضرر است.

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۱۹۲/هسته_این_۵_میوه_مرگ_آوراست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: