Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:28:36 GMT

معرفی قاریان و ویژگی‌های تلاوت در برنامه «تلاوت‌های درخواستی» رادیو قرآن

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۰۲/معرفی_قاریان_و_ویژگی_های_تلاوت_در_برنامه_تلاوت_های_درخواستی_رادیو_قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، برنامه «تلاوت‌های درخواستی» رادیو قرآن در آیتمی جدید با حضور کارشناس تلاوت، احمد فراهانی به معرفی قاریان و ویژگی‌های تلاوت‌های درخواستی شنوندگان می‌پردازد.
برنامه تلاوت‌های درخواستی جمعه هر هفته از ساعت ۱۴:۱۵ الی ۲۰ از رادیو قرآن پخش می‌شود که مخاطبان از طریق راه‌های ارتباطی رادیو قرآن با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۰ و شماره‌های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ نام سوره و قاری را مطرح و در همان برنامه می‌شنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد فراهانی، کارشناس تلاوت نیز از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در این برنامه به معرفی قاری و ویژگی‌های تلاوتی که قرار است پخش شود، می‌پردازد.
این برنامه کاری است از گروه تولید و تأمین رادیو قرآن که به تهیه کنندگی فاطمه رحمانی، گویندگی حسین محمدرضایی و هماهنگی ناصر مصداقی به سمع شنوندگان می‌رسد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۰۲/معرفی_قاریان_و_ویژگی_های_تلاوت_در_برنامه_تلاوت_های_درخواستی_رادیو_قرآن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: