Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:30:02 GMT

فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۰۵/فینال_جشنواره_تلاوت_های_مجلسی_اول_اردیبهشت_ماه_برگزار_می_شود

فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

مرحله فینال دور هفتم نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز جمعه، اول اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی این جشنواره برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مرحله فینال دور هفتم نخستین جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز جمعه، اول اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی این جشنواره برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، نفرات حاضر در این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی از جلسات سیدمرتضی پورایوانی (چهارشنبه، 23 فروردین‌ماه از ساعت 21:15 تا 22:30 در محل چهارراه ابوسعید، ابتدای خیابان 15 خرداد، کوچه جمشیدی، کوچه نجفی منش پلاک 82)، داوود جعفری (پنجشنبه، 24 فروردین‌ماه از ساعت 18:30 تا 21 در محل حسینیه صاحب‌الزمانی واقع در خیابان مولوی نرسیده به خیابان ولیعصر(عج) پلاک 1319)، محمد کاکاوند(جمعه، 25 فروردین‌ماه از ساعت 18:30 در محل حسینیه خامس آل عبا واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل امام خمینی(ره)، پشت ساختمان بازنشستگی شهرداری تهران، ابتدای خیابان گلکار، نبش کوچه عبدی) و محمود بیژنی(دوشنبه، 28 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد شهدا واقع در خیابان ستارخان، بعد از پل ستارخان، خیابان سازمان آب) انتخاب خواهند شد.

علاقه‌مندان با حضور در یکی از این جلسات می‌توانند در دور مقدماتی هفتمین فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی حضور پیدا کنند تا بتوانند جواز حضور در مرحله فینال را که از ساعت 15 تا اذان مغرب روز او اردیبهشت‌ماه در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود را به دست آورند.
در مرحله فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی نیز چند نفر از قاریان ممتاز کشور که در این جلسات مقدماتی انتخاب شده‌اند در حضور عموم مردم علاقه‌مند و نیز داوران جشنواره به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازند که در پایان نیز با رأی مردمی بهترین تلاوت انتخاب خواهد شد.
مراسم فینال دور هفتم جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز اول اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران، خیابان مولوی، نرسیده به خیابان ولی‌عصر(عج ( پلاک 1319، حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) برگزار می‌شود.

اعضای هیأت نظارت جشنواره در مرحله فینال را حسن ربیعیان در ریاست هیأت نظارت و سید‌ محمدجواد موسوی درچه‌ای، ابراهیم آهور،محمود بیژنی، محمد کاکاوند، احمد مرادی، حسین موسوی، احد اصل محمدی، امیرهوشنگ محمدیون، سیدمرتضی پور‌ایوانی و علی فربین تشکیل خواهند داد.

انتهای‌پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۰۵/فینال_جشنواره_تلاوت_های_مجلسی_اول_اردیبهشت_ماه_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: