Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:01:34 GMT

47 کاروان پیاده از غرب خراسان رضوی در راه مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۰۶/۴۷_کاروان_پیاده_از_غرب_خراسان_رضوی_در_راه_مشهد_مقدس

47 کاروان پیاده از غرب خراسان رضوی در راه مشهد مقدس

سبزوار- ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: از عصر چهارشنبه 47 کاروان پیاده از شهرستان های سبزوار و خوشاب برای زیارت و سوگواری دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس راهی می شوند.

حجت الاسلام سید محمدجواد سجادی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان ها شامل 9 هزار و 330 زائر هستند که چهار هزار و 530 نفر از آنها را برادران و چهار هزار و 530 نفر را خواهران تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: از این کاروانها 12 کاروان شامل یک هزارو 260 نفر ویژه شهرستان خوشاب هستند که از مسیر شهرستان فیروزه راهی مشهد مقدس می شوند.
حجت الاسلام سجادی نژاد افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته همراه هر کاروان یک روحانی اعزام می شود و اقامه نمازهای جماعت، سخنرانی و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و سخنرانی برخی از برنامه های این کاروان های پیاده است.
وی اظهار کرد: کاروان های پیاده سبزوار از عصر امروز تا 22 آبانماه به تدریج مسیر 230 کیلومتری سبزوار به مشهد مقدس را به شوق زیارت امام رضا(ع) و شرکت در آیین سوگواری آخر ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) خواهند پیمود.
وی گفت: سال گذشته نیز هشت هزار و 180 زائر در قالب 35 کاروان پیاده برای شرکت در مراسم آخر ماه صفر از شهرستان های سبزوار و خوشاب راهی مشهد شده بودند.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۰۶/۴۷_کاروان_پیاده_از_غرب_خراسان_رضوی_در_راه_مشهد_مقدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: