Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@19:58:54 GMT

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای سپیداربویراحمد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۳۷/افتتاح_زمین_چمن_مصنوعی_روستای_سپیداربویراحمد

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای سپیداربویراحمد

زمین چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد آماده بهره برداری است. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه کمیسیون ماده 88 خواستار نظارت و بازرسی دقیق از اماکن ورزشی استان و شهرستان ها و توسعه زیرساختهای عمرانی ورزش استان شد.
علوی بر انعقاد قرارداد با هیئت های جودو، باستانی و وزنه برداری تاکید و از افتتاح چمن مصنوعی روستای سپیدار یاسوج در آینده ی نزدیک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد با اعتبار 250 میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت ساخته شده و به زودی افتتاح و تحویل جامعه ورزش شهرستان و روستای سپیدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ارشد ورزش استان از دومین سفر خود به شهرستان گچساران خبر داد و گفت: حضور در گلزار شهدای شهرستان و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی شهر دوگنبدان، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان،بازدید از اماکن ورزشی و طرح های در دست ساخت و نشست با روسا و نایب رئیسان، پیشکسوتان و مربیان شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفر یک روزه به شهرستان گچساران خواهد بود.
علوی از برگزاری جلسه کمیسیون ماده 88 شهرستان گچساران در این سفر خبر داد و افزود: با حضور مدیران باشگاه های خصوصی گچساران، جلسه کمیسیون ماده 88 این شهرستان برگزار و در خصوص مسایل و مشکلات باشگاه های خصوصی در این شهرستان نیز بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۳۷/افتتاح_زمین_چمن_مصنوعی_روستای_سپیداربویراحمد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: