Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:53:35 GMT

بهره برداري از 3660متر زمين چمن مصنوعي در منطقه 17

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۳۸/بهره_برداری_از_۳۶۶۰متر_زمین_چمن_مصنوعی_در_منطقه_۱۷

خبرگزاري آريا - مهدي عباسي شهردار منطقه 17 تهران ضمن تبريک اعياد شعبانيه، از بهره برداري از 3660متر زمين چمن مصنوعي در سطح بوستانها و مراکز ورزشي اين منطقه و افزايش سرانه خدمات ورزشي در اين منطقه 822هکتاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17، عباسي با اشاره به افزايش سرانه ها در اين منطقه گفت: اين منطقه يکي از کوچکترين و متراکم ترين مناطق شهر تهران است که از کمبود سرانه هاي خدماتي رنج مي برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشش شده تا با اجراي اقدامات متعددي سرانه هاي مورد نياز اين منطقه افزايش يابد.
شهردار منطقه 17 بهره برداري از اين زمين چمن مصنوعي را اقدامي براي افزايش نشاط شهروندي دانست و افزود: با آغاز فصل بهار ، اقدام لازم براي بهسازي و نوسازي امکانات اين زمين هاي فوتبال صورت گرفته و از چمن مصنوعي مرغوبي براي کف پوش کردن اين زمين ها استفاده شده که علاوه بر دوام مناسب، از کيفيت بسيار خوبي هم برخوردار است.
عباسي نورپردازي در اين محوطه هاي ورزشي را از ديگر اقدامات موثر براي ارتقاي ايمني شهروندي دانست و تصريح کرد: براي ايمن ماندن شهروندان از خطرات و همچنين افزايش کيفيت اين زمين هاي بازي فوتبال، برج هاي نوري در اطراف زمين چمن نصب شده و همچنين نورپردازي لازم در اطراف زمين چمن صورت گرفته تا علاوه بر افزايش ايمني، امکان بازديد و تماشاي مناسب را نيز به شهروندان بدهد.
رنگ آميزي و نوسازي نرده هاي اطراف اين زمينها ديگر اقدامي بود که شهردار منطقه 17 با اشاره به آنها افزود: اينک تمامي نرده ها و جايگاه تماشاچيان در اطراف اين زمينها رنگ آميزي و بهسازي شده و اين محوطه براي بازي کودکان و بزرگسالان اماده شده و در اختيار آنها قرار گرفته است.
گفتني است همزمان با اعياد شعبانيه، شش قطعه زمين چمن مصنوعي در سطح بوستانهاي منطقه 17 به بهره برداري رسيده که مجموع آن 3660متر است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۳۸/بهره_برداری_از_۳۶۶۰متر_زمین_چمن_مصنوعی_در_منطقه_۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: