Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:20:23 GMT

نیاز ۷۰۰ میلیونی برای بازسازی زمین چمن مصنوعی شماره ۲ خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۲۳۹/نیاز_۷۰۰_میلیونی_برای_بازسازی_زمین_چمن_مصنوعی_شماره_۲_خرم_آباد

نیاز ۷۰۰ میلیونی برای بازسازی زمین چمن مصنوعی شماره ۲ خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: بازسازی زمین چمن مصنوعی شماره ۲ خرم‌آباد به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد فلاح‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال شماره ۲ خرم آباد ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و به ازای هر متر چمن مصنوعی باید ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود که تامین این اعتبار سنگین در حال حاضر از عهده اداره کل ورزش و جوانان لرستان خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده زمین‌های فوتبال لرستان دارای چمن مصنوعی هستند و در همین دهه فجر سال گذشته نیز ۳ زمین چمن مصنوعی در سه روستای دورود به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: علاوه بر آن زمین‌های چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی تختی دورود، دوره چگنی، نورآباد و قرعلیوند نیز احداث شده‌اند.

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان افزود: چمن مصنوعی با وجود اینکه هزینه بیشتری نسبت به چمن طبیعی دارد اما محاسن زیادی دارد و همین محاسن ما را مجاب به سرمایه‌گذاری برای ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان کرده است.

فلاح‌نژاد با اشاره به اینکه ۵۰ درصد هزینه‌ای که برای ایجاد یک زمین چمن مصنوعی در یک منطقه صرف می‌شود فقط مختص خرید چمن است و با توجه به گران بودن آن و همچنین محدودیت اعتبارات در حال حاضر برنامه‌ای برای بهسازی زمین شماره ۲ خرم آباد نداریم، گفت: همه ساله اعتباراتی از محل ملی و استانی به مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد اختصاص پیدا می‌کند و اگر اعتبارات در سال آینده مناسب باشد می‌توانیم در این زمینه نیز گام برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۲۳۹/نیاز_۷۰۰_میلیونی_برای_بازسازی_زمین_چمن_مصنوعی_شماره_۲_خرم_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: