Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@20:24:47 GMT

دغدغه های رهبر معظم انقلاب از مشکلات اقتصادی در جامعه/ حال مردم خوب نیست!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۴۹۵/دغدغه_های_رهبر_معظم_انقلاب_از_مشکلات_اقتصادی_در_جامعه_حال_مردم_خوب_نیست

دغدغه های رهبر معظم انقلاب از مشکلات اقتصادی در جامعه/ حال مردم خوب نیست!

مردم را نباید طوری بار آورد که منتظر یارانه ۴۵هزارتومانی باشند و یا به سهام عدالتی که سودش شاید ته جیبشان را نگیرد چشم بدوزند؛ این تنها بخشی از صدای مردم است که می خواهند از طریق این رسانه به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار اجتماعی رباط نیوز، رهبر معظم انقلاب تلخی‌ها و سختی‌های سال گذشته را مربوط به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط دانستند و فرمودند: بنده از وضع مردم مطلع هستم، بنابراین تلخی کام مردم به‌ویژه طبقه ضعیف را از مشکلات اقتصادی همچون «گرانی، بیکاری، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و آسیبهای اجتماعی» با همه‌ی وجود حس می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، رهبری که با تمام امور آگاه و از فراز و نشیب های بسیاری عبور کرده اند.

خبرنگار ما گفت وگوهای بسیاری را با مردم دراین باره داشته است، درد دل هایی که بخشی از آن در زیر می آید:

وعده ۱۰۰ روز اقتصادی دولت

وضعیت اقتصادی جامعه مناسب نیست و هیچ گاه نتوانسته حال مردم را مساعد کند، یارانه ای که تنها چهل و پنج هزار تومان بیشتر نیست و سهام عدالتی که پس از سالها سر از فنجان اقتصادی دولت در آورده است هیچ کدام نمی تواند حال زندگی مردم را رنگی کند و شادی را به خانه های آنان بر گرداند. مردمی که با فرارسیدن ایام نوروز حتی توان خریداری یک و یا دو کیلو آجیل شب عید را نداشتند و اغلب نیز از مسافرت هایشان گذشتند.

مردم می گویند حال اقتصاد خوب نیست چرا که آنها توان اداره کردن یک ماه زندگی را با ۷۰۰یا ۸۰۰ تومان حقوق کارگری ندارند، حالشان خوب نیست چرا که دیگر برنج را از سفره هایشان حذف کرده اند و با گوشت نیز وداع گفته اند.

حال مردم خوب نیست چرا که مدتها است از وعده ۱۰۰ روز اقتصادی دولت می گذرد و مرهمی برای آن نیافته اند، حالشان خوب نیست چرا که در هر خانه دو جوان بیکار وجود دارد.

خانواده ها هزینه هنگفت زندگی را نمی توانند تحمل کنند

آنها می گویند آقای رییس جمهور وعده رفع بیکاری داده و حالا نه تنها تعداد بیکاران کاهش نیافته بلکه در هر خانه ای یک یا دو بیکار دارند و هزینه های هنگفت زندگی را نمی توانند تحمل کنند.

آقای رییس جمهور کلیدتان کجاست؟ توانستید دستی به سر و روی اقتصاد بکشید یا کلید شما نیز در لابلای قفل های زنگ زده اقتصادتان پوسید؟این مساله را یکی از شهروندان مطرح کرده است، او دل خوشی از وضعیت اقتصادی ندارد و می گوید درآمد ماهیانه ام به یک میلیون تومان هم نمی رسد حال باید چگونه زندگی کنم.

یکی از دیگر از شهروندان می گوید عهده دار خرج سه دانشجو هستم که هر کدام شغلی ندارند و هزینه های دانشگاه آنها سر به فلک کشیده است.

وضعیت نامعلوم متروی رباط کریم

یک شهروند رباط کریمی نیز به ذکر خاطره ای پرداخت و از ایام سفر رییس جمهور به رباط کریم سخن گفت، او می گوید: یادمان هست مردم رباط کریم را در اولین و آخرین سفرتان به این دیار، به شهری دیگر فراخوندید تا به استقبالتان بیایند، آیا لیاقت این مردمان این بود که به اسلامشهر بیایند و استقبالتان کنند؟ تا آنجایی که به یاد دارم مهمان که به میهمانی می رود به خانه شخص می رود و لاغیر، پس چرا در این سفر نام رباط کریم را نیز اشاره کردید، مگر خدایی ناکرده به این شهرستان هم آمدید؟

شهروند دیگری نیز ضمن اشاره ای به وضعیت نامعلوم متروی رباط کریم،تأکید کرد که باید مسئولان همت والایی داشته باشند تا رباط کریم نیز صاحب ایستگاه مترو شود و خاطرنشان کرد: برای رسیدن هر روزمان به تهران کرایه بسیاری را متحمل می شویم، اگر رباط کریم صاحب مترو می شد می توانستیم این با این هزینه شکافی از زندگی را ترمیم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۴۹۵/دغدغه_های_رهبر_معظم_انقلاب_از_مشکلات_اقتصادی_در_جامعه_حال_مردم_خوب_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: