Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:37:55 GMT

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۶۰۲/ترافیک_نیمه_سنگین_در_محور_کرج_چالوس

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور هراز، محدوده لاسم و امامزاده علی ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورها نیز ترافیک در جریان است.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص «آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور»، اظهار داشت: اغلب محورهای خراسان جنوبی و محور قائن- بیرجند همراه با بارش باران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محدوده ورودی محور کرج- چالوس تا کیلومتر 3 و محدوده عسل‌کوچ ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور هراز، محدوده لاسم و امامزاده علی ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورها نیز ترافیک در جریان است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۶۰۲/ترافیک_نیمه_سنگین_در_محور_کرج_چالوس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: