Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@05:37:17 GMT

٣٥ هزار نفر در آزادی/ ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۶۰۴/٣٥_هزار_نفر_در_آزادی_ترافیک_سنگین_در_اطراف_ورزشگاه

رایگان اعلام شدن تماشای بازی ایران و چین موجب ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش ایسنا، در فاصله دو ساعت مانده تا آغاز دیدار تیم‌های ملی ایران و چین، حدود ٣٥ هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران حضور دارند.
با توجه به رایگان اعلام شدن این بازی، احتمالا ورزشگاه آزادی ظرفیت ورزشگاه کامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی با ترافیک سنگین مواجه شده و مسئولان کننرل راهور تلاش زیادی برای سهولت در تردد هواداران انجام می‌دهند.
پیش از این شنیده شد که برخی از مسئولان رده بالای کشور هم در هنگام برگزاری بازی در ورزشگاه حاضر می‌شوند.با توجه به ترافیک سنگین اطراف ورزشگاه، هوادارانی که قصد حضور درورزشگاه را داشتند، اقدام به توقف و پارک کردن خودروهای خود در اتوبان های مجاور ورزشگاه آزادی کرده اند و مسیر باقی مانده تو ورزشگاه را پیاده طی می کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۶۰۴/٣٥_هزار_نفر_در_آزادی_ترافیک_سنگین_در_اطراف_ورزشگاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: