Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:47:24 GMT

آیت‌الله سبحانی در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: مسؤولان برای مشکل کاهش ارزش پول ملی چاره‌اندیشی کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۶۲۳/آیت_الله_سبحانی_در_دیدار_دبیر_مجمع_تشخیص_مصلحت_نظام_مسؤولان_برای_مشکل_کاهش_ارزش_پول_ملی_چاره_اندیشی_کنند

آیت‌الله سبحانی در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: مسؤولان برای مشکل کاهش ارزش پول ملی چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تبریک حلول ماه رجب‌المرجب و آغاز سال نو اظهار کرد: آقای رضایی به عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به گونه‌ای در آن دوران تلاش می‌کرد که هرگز از خاطره‌ها پاک نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس که سرلشکر رضایی در سمت فرمانده سپاه پاسداران در اجتماع رزمندگان استان اصفهان سخنرانی کرده بود، بیان کرد: سخنان آن روز شما و اخلاص رزمندگان اسلام، از خاطر من فراموش نمی‌شود.

آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: متاسفانه امروز با مشکل کاهش ارزش پول ملی مواجه هستیم و باید مسؤولان نسبت به بروز چنین مشکل اقتصادی و ملی رسیدگی کنند و مجمع تشخیص مصلحت نظام با همکاری سایر ارکان مدیریتی نظام، برای این معضل چاره‌اندیشی کنند.

در ادامه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با اشاره به علل کاهش ارزش پول ملی گفت: یکی از آثار اجرایی شدن سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، صیانت و حفظ ارزش پول ملی است که امیدواریم دولت و مجلس، قوانین مرتبط با این حوزه را هر چه زودتر و کارشناسانه‌تر تصویب و اجرا کنند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۶۲۳/آیت_الله_سبحانی_در_دیدار_دبیر_مجمع_تشخیص_مصلحت_نظام_مسؤولان_برای_مشکل_کاهش_ارزش_پول_ملی_چاره_اندیشی_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: