Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:54:05 GMT

اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان کمیته امداد بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۷۶۴/اختصاص_۱۳۰_میلیارد_ریال_برای_مسکن_مددجویان_کمیته_امداد_بوشهر

اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان کمیته امداد بوشهر

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: امسال برای مسکن مددجویان این نهاد ۱۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست بررسی روند ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: در چند سال اخیر درخصوص احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم مسکن مسکن مددجویان این نهاد مرتفع شود، افزود: امسال برای برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان کمیته کار خرید، ساخت، تکمیل و بازسازی یک‌ هزار و ۴۸۵ واحد مسکونی را در برنامه کاری خود داریم.

لطفی با بیان اینکه برای این مهم ۱۳۰ میلیارد ریال از منابع امدادی، دولتی و کمک‌های خیران و مردمی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: هفت هزار خانوار در استان فاقد مسکن هستند و ۹ هزار خانوار دیگر دارای مسکن غیره مقاوم هستند که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

وی افزود: با برنامه‌ ریزی انجام شده بنا شد در سه الی پنج سال آینده مشکل مسکن همه این مددجویان تحت حمایت استان برطرف شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۷۶۴/اختصاص_۱۳۰_میلیارد_ریال_برای_مسکن_مددجویان_کمیته_امداد_بوشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: