Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:26:32 GMT

مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد بوشهر در برنامه ۵ ساله برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۷۶۶/مشکل_مسکن_مددجویان_کمیته_امداد_بوشهر_در_برنامه_۵_ساله_برطرف_می_شود

مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد بوشهر در برنامه ۵ ساله برطرف می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در یک برنامه ۵ ساله با مشارکت مسئولان و خیران برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست مشترک سپاه و کمیته امداد با بیان اینکه تامین سرپناه مهم‌ترین نیاز بشر در عرصه زندگی است اظهار داشت: کمیته امداد در عرصه‌های مختلف بسته‌های حمایتی تدوین و اجرایی کرده که تامین مسکن و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان بوشهر در سه سال گذشته گام‌‌های مهمی در رفع مشکلات محرومان برداشته است افزود: طرح‌های محرومیت‌زدایی و تامین مسکن ویژه مددجویان در نقاط محروم با مشارکت مسئولان و خیران در استان بوشهر اجرایی شد که رضایت‌مندی مستمندان و محرومان در پی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از حل مشکل مسکن مددجویان استان بوشهر خبرداد و افزود: 30 درصد مددجویان کمیته امداد استان بوشهر از مشکلات مسکن در عذاب هستند که 7 هزار خانوار فاقد مسکن و 9 هزار خانوار دیگر دارای مسکن غیره مقاوم هستند که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

لطفی با اشاره به حل مشکلات مسکن مددجویان در یک برنامه 5 ساله تصریح کرد:با برنامه‌ریزی انجام شده مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در یک برنامه 5 ساله با مشارکت مسئولان و خیران برطرف می‌شود.

وی، گرانی مسکن در استان بوشهر را یکی معضلات دانست و خاطر نشان کرد:کمیته امداد برای برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد، کار خرید، ساخت، تکمیل و بازسازی یک‌ هزار و 485 واحد مسکونی برنامه کاری خود قرار داده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه تامین مسکن محرومان، پیامدهایی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در پی دارد افزود: یکی از این پیامدهای تامین مسکن مددجویان روستایی، جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهرها است هر چند این نهاد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کارهای فرهنگی مورد توجه قرار داده است.

لطفی، از رویش گروه‌های جهادی و توسعه مشارکت اجتماعی در حل مشکلات مددجویان کمیته امداد خبرداد و گفت: مشارکت این نهادها و خیران در کاهش مشکل مسکن مددجویی تاثیرگذار بوده است.

وی ساخت 600 واحد مسکونی مددجویان روستایی استان بوشهر با مشارکت سپاه و کمیته امداد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:گروه هدف این پروژه خانواده‌های بی‌سرپرست روستایی، زنان سرپرست خانوار عائله‌مند و افراد از کار افتاده روستایی است که این 600 پروژه در بیش از 300 روستا در 10 شهرستان استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه برای سخت 600 واحد مسکونی میازمندان روستایی استان بوشهر بیش از 12 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است افزود: زیربنای این واحدها هر کدام 50 متر مربع است که در مجموع زیربنای این واحدهای مسکونی بیش از 30 هزار متر مربع است.

لطفی با بیان اینکه 40 واحد مسکونی در روستاهای شهرستان بوشهر ساخته و تحویل شدافزود: در دشتستان 113 واحد، تنگستان 108 واحد، دشتی 148 مسکن روستایی، کنگان 36 واحد مسکونی، دیر 25 مسکن، عسلویه 19 منزل و در شهرستان جم 27 واحد مسکونی به مددجویان روستایی تحویل شد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۷۶۶/مشکل_مسکن_مددجویان_کمیته_امداد_بوشهر_در_برنامه_۵_ساله_برطرف_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: