Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@07:23:16 GMT

نمایش قسمت هفتم سریال شهرزاد با حضور مهدی سلطانی، فریبا متخصص و رویا نونهالی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۸۴۴/نمایش_قسمت_هفتم_سریال_شهرزاد_با_حضور_مهدی_سلطانی_فریبا_متخصص_و_رویا_نونهالی

نمایش قسمت هفتم سریال شهرزاد با حضور مهدی سلطانی، فریبا متخصص و رویا نونهالی

خبرگزاری میزان- قسمت هفتم فصل دوم سریال «شهرزاد» چند ساعت قبل از عرضه عمومی در پردیس کورش به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد، قسمت هفتم از فصل دوم این مجموعه، یکشنبه 15مرداد با حضور مهدی سلطانی سروستانی، فریبا متخصص، رویا نونهالی و نهال دشتی در پردیس سینمایی کورش به صورت محدود به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به تماشای قسمت هفتم سریال شهرزاد، می‌توانند هم اکنون با مراجعه به سایت سینماتیکت، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
براساس این گزارش، قسمت جدید سریال شهرزاد دوشنبه ۱، ۵ مردادماه عرضه خواهد شد و مخاطبان می‌توانند لوح فشرده آن را از فروشگاه معتبر تهیه کرده و یا از طریق سایت اشتراک در سایت www.lotusplay.ir آن را به صورت قانونی تماشا و یا دانلود کنند. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۸۴۴/نمایش_قسمت_هفتم_سریال_شهرزاد_با_حضور_مهدی_سلطانی_فریبا_متخصص_و_رویا_نونهالی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: