Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@03:55:51 GMT

۷۸ قسمت سریال تولیدی، ۳۰۰ قسمت مسابقه و ۹۰ قسمت گفتگومحور در برنامه نوروزی سیما

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۴۹۸۴۵/۷۸_قسمت_سریال_تولیدی_۳۰۰_قسمت_مسابقه_و_۹۰_قسمت_گفتگومحور_در_برنامه_نوروزی_سیما

۷۸ قسمت سریال تولیدی، ۳۰۰ قسمت مسابقه و ۹۰ قسمت گفتگومحور در برنامه نوروزی سیما

خبرگزاری شبستان: معاون سیما گفت: ۱۸ سریال مربوط به انقلاب را در سال ۹۷ و۹۸ روی آنتن خواهیم برد و برای موضوع چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه های جامع و ویژه ای داریم.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان نشست خبری برنامه های نوروزی سیما ظهر امروز با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای صدا و سیما در مرکز همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرباقری در سخنانی در این نشست گفت:در سال 96 اتفاق های مهم ملی چون انتخابات ریاست جمهوری  راه پیمایی 22 بهمن و... را  داشتیم و رسانه ملی با توجه به نقش مهمی که در  تاثیر گذاری در افکارعمومی و آماده سازی مردم دارد نقش بی بدیلی را ایفا کرد.


وی افزود:در سال 96 کفه تولیدات تلویزیونی بر کارهای تأمینی چیره بود. موتور تولید برنامه های تلویزیونی که کاهش یافته بود مجدد راه اندازی شد و با شتاب در حال حرکت است.


 میرباقری  گفت:در عرصه نمایشی و سریال سازی سریال های فاخری که بیش از 2 دهه متوقف بود با شتاب در حال ساخت است. بودجه مربوط به این موضوع تامین و تصویب شده است. 3 باکس از شبکه های 1، 2 و 3  رو به تعطیلی بود و امروز هر 3 شبکه سریال های جدید تولیدی دارند. بنابراین شاهد رونق کار تولید هستیم.



معاون سیما بیان کرد : گروه ها سریال سازی برای کار در شهرک غزالی و تلویزیونی باید ماه ها در نویت باشند و در حال حاضر 8 هزار نفر در پروژه ها فعال هستند.

 

وی توضیح داد:18 سریال مربوط به انقلاب را در سال 97 و98 روی آنتن خواهیم برد و برای موضوع چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه های جامع و ویژه ای داریم.

 

میرباقری گفت:امسال جشنواره های شبکه ای با موضوعاتی چون نماز، مسجد، معلم، مستند و طنز داریم، تصمیم داریم هر شبکه ها جشنواره ای را مدیریت کند.

 

وی  در خصوص برنامه های نوروزی سیما توضیح داد:در سال 97، 10 شبکه سیما ویژه برنامه های نوروزی خواهند داشت، 78 قسمت سریال تولیدی 232 قسمت سریال تأمینی، 274فیلم سینمایی جدید، 370 قسمت مستند، 600 قسمت مستند، 300 قسمت مسابقه، 456 برنامه ترکیبی، 90 قسمت برنامه گفت و گو محور، 209 قسمت برنامه معارفی، 113 قسمت راهیان نور روی آنتن خواهد رفت.


معاون سیما در آخر با بیان اینکه امسال اولین روز نوروز با شهادت امام هادی (ع) همزمان است و بنابراین برنامه های این روز متناسب با روز شهادت خواهند داشت. برنامه های نوروزی از اوایل هفته آینده شروع می شوند.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۹۸۴۵/۷۸_قسمت_سریال_تولیدی_۳۰۰_قسمت_مسابقه_و_۹۰_قسمت_گفتگومحور_در_برنامه_نوروزی_سیما را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: