Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@12:26:27 GMT

همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۵۳۲۰۵/همه_دستگاه_های_کشور_در_جریان_شلیک_موشک_به_مواضع_تروریست_ها_در_سوریه_بودند

همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند

خبرگزاری میزان- سخنگوی سپاه با بیان اینکه در نظام ما رئیس جمهور در مقام ریاست شورای عالی امنیت ملی نیز قرار دارد، تصریح کرد: همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار رمضان شریف صبح امروز در حاشیه نشست خبری روز قدس درجمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا دولت نیز در ماجرای شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه با سپاه هماهنگ بود یا خیر؟ اظهار کرد: مگر می شود در کشوری مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک عملیات نظامی با این حد از موفقیت بدون هماهنگی‌های لازم انجام شده باشد؟وی با بیان اینکه در نظام ما رئیس جمهور، در مقام ریاست شورای عالی امنیت ملی نیز قرار دارد،تصریح کرد: همه دستگاه‌های کشور در جریان شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در سوریه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تصور وجود ناهماهنگی میان دستگاه‌های مختلف کشور ما، یک تصور اشتباه است، عنوان کرد: کشور با آن مطالبی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفته می شود اداره نمی‌شود؛ ما 80 میلیون نفر جمعیت هستیم و تجربه 38 ساله انقلاب را توشه راه خود داریم و قطعا در برخورد با دشمنان و همچنین عمران و آبادانی و خدمت به مردم، صدای واحدی را دنبال می‌کنیم.
سخنگوی سپاه در پایان گفت: اختلاف سلیقه‌هایی که وجود دارد اختلاف سلیقه‌هایی معمول و جاری است و مطمئن باشید کشور توسط فضای مجازی اداره نمی‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۲۰۵/همه_دستگاه_های_کشور_در_جریان_شلیک_موشک_به_مواضع_تروریست_ها_در_سوریه_بودند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: