Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@18:46:25 GMT

تجمع هواداران تیم ملی مقابل هتل تیم ملی پرتغال شب پیش از دیدار دو تیم در جام جهانی و واکنش رونالدو

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۳۴۱۹/تجمع_هواداران_تیم_ملی_مقابل_هتل_تیم_ملی_پرتغال_شب_پیش_از_دیدار_دو_تیم_در_جام_جهانی_و_واکنش_رونالدو

تجمع هواداران تیم ملی مقابل هتل تیم ملی پرتغال شب پیش از دیدار دو تیم در جام جهانی و واکنش رونالدو

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

عده ای از هواداران تیم ملی در اقدامی عجیب ، شبانه مقابل هتل تیم ملی پرتغال تجمع کردند و تلاش کردند با ایجاد سرو صدا مانع استراحت بازیکنان پرتغال شوند که این کار با واکنش رونلدو مواجه شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عده ای از هواداران تیم ملی در اقدامی عجیب ، شبانه برابر هتل تیم ملی پرتغال تجمع کردند و تلاش کردند با ایجاد سرو صدا مانع استراحت بازیکنان پرتغال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی ایران در دیداری حساس در سومین مسابقه خود در جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف تیم‌ملی پرتغال می رود.
شب گذشته عده ای از هواداران تیم ملی در اقدامی تامل برانگیز مقابل هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال در سارانسک تجمع کردند و به تشویق تیم‌ملی ایران و کری خوانی برای پرتغال مشغول شدند. این عده هدف خود از این اقدامات را جلوگیری از استراحت بازیکنان تیم پرتغال اعلام کردند .
این رفتارها تا جایی ادامه داشت که رونالدو در کنار پنجره ی اتاقش حاضر شد و به کمک حرکات بدن به هواداران ایرانی گفت که سر و صدا و تشویق آن ها، مانع استراحت او و هم تیمی هایش می شود و از آن ها خواست تا تشویق را به اتمام برسانند.
این کار در همین مدت زمان اندک نزد بسیاری از ایرانی ها در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت، چرا که ورزشکاران ایرانی معروفند به جوانمرد بودن و نه برد به هر قیمتی. به گمان برخی ها، این کار از سوی هواداران ایرانی، آبروی طرفداران و تیم‌ملی را نشانه می گیرد چرا که کار به جایی رسید که پلیس روسیه وارد عمل شد تا هواداران را متفرق کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۴۱۹/تجمع_هواداران_تیم_ملی_مقابل_هتل_تیم_ملی_پرتغال_شب_پیش_از_دیدار_دو_تیم_در_جام_جهانی_و_واکنش_رونالدو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: