Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@22:26:09 GMT

هواداران ایران با تجمع مقابل هتل نگذاشتند رونالدو استراحت کند/ درخواست رونالدو از هواداران: بگذارید بخوابم، ممنون!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۳۴۲۱/هواداران_ایران_با_تجمع_مقابل_هتل_نگذاشتند_رونالدو_استراحت_کند_درخواست_رونالدو_از_هواداران_بگذارید_بخوابم_ممنون

هواداران ایران با تجمع مقابل هتل نگذاشتند رونالدو استراحت کند/ درخواست رونالدو از هواداران: بگذارید بخوابم، ممنون!

هواداران ایران در روسیه، مقابل هتل تیم ملی پرتغال تجمع کردند و با تشویق تیم ملی کشورمان سعی داشتند مانع استراحت بازیکنان پرتغال شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هواداران تیم ملی کشورمان در روسیه، شب گذشته مقابل هتل تیم ملی پرتغال تجمع کردند و با تشویق تیم ملی ایران سعی داشتند مانع استراحت بازیکنان پرتغال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تشویق‌ها و سروصدا‌ها چند دقیقه‌ای ادامه داشت و بازیکنان پرتغال به خصوص کریستیانو رونالدو ستاره این تیم از کنار پنجره اتاقش در هتل با تشکر از هوادارانش از آن‌ها درخواست کرد که اجازه دهند بخوابد.

در نهایت با اعتراض دیگر هواداران، این افراد پراکنده شدند.

البته هوداران تیم ملی دیشب مقابل هتل تیم ایران نیز تجمع کرده بودند و با استفاده از طبل و پرچم و شیپور شروع به تشویق بازیکنان و تیم ملی ایران کردند. تعدادی از بازیکنان هم از بالکن اتاق‌هایشان به ابراز احساسات هواداران ایرانی پاسخ دادند.

تیم‌های ملی ایران و پرتغال امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۴۲۱/هواداران_ایران_با_تجمع_مقابل_هتل_نگذاشتند_رونالدو_استراحت_کند_درخواست_رونالدو_از_هواداران_بگذارید_بخوابم_ممنون را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: