Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@07:41:32 GMT

تجمع هواداران ایرانی مقابل هتل تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۳۴۲۲/تجمع_هواداران_ایرانی_مقابل_هتل_تیم_ملی

ساعت 24- حدود ۲۵۰۰ هوادار ایرانی با تجمع مقابل هتل محل استقرار تیم ملی، به تشویق تیم ملی ایران پرداختند.

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا بازی تیم‌های ملی ایران و پرتغال از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حدود ۲۵۰۰ ایرانی اطراف هتل محل اسکان تیم ملی تجمع کرده‌اند و با استفاده از طبل و پرچم و شیپور شروع به تشویق بازیکنان و تیم ملی ایران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هواداران هم با استفاده از موبایل‌های خود شروع به عکاسی و فیلم‌برداری از هتل تیم ملی کردند و تعدادی از بازیکنان هم از بالکن اتاق‌هایشان به ابراز احساسات هواداران ایرانی پاسخ دادند.

این در حالی است که محل تعبیه شده برای هواداران هر تیم در فاصله ۵۰۰ متری هتل تیم ملی است و به خاطر تجمع هواداران در مقابل هتل، خالی مانده است.

هواداران تیم ملی با شعار "ایران قهرمان می‌شه، خدا می‌دونه که حقشه" از تیم ملی حمایت می‌کنند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند.

در بین هواداران ایرانی هم تعدادی هم هوادار منتسب به تیم ملی پرتغال دیده می‌شود.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تیم ملی باید تا ۲۴ ساعت آینده مهیای بازی با پرتغال شود و شاید تشویق هواداران با استفاده از طبل و دهل مخل آسایش بازیکنان تیم ملی شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۳۴۲۲/تجمع_هواداران_ایرانی_مقابل_هتل_تیم_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: