Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:51:04 GMT

کري خواني هواداران ايران و پرتغال مقابل هتل پرتغالي‌ها/ حضور چيني‌هاي عاشق رونالدو +‌فيلم و تصاوير

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۷۹۲۶/کری_خوانی_هواداران_ایران_و_پرتغال_مقابل_هتل_پرتغالی_ها_حضور_چینی_های_عاشق_رونالدو_فیلم_و_تصاویر

کري خواني هواداران ايران و پرتغال مقابل هتل پرتغالي‌ها/ حضور چيني‌هاي عاشق رونالدو +‌فيلم و تصاوير

خبرگزاري آريا - هواداران تيم ملي فوتبال ايران و پرتغال در مقابل هتل محل استقرار پرتغال استقرار يافتند.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از روسيه، تيم ملي ايران و پرتغال در بازي سوم خود در گروه دوم جام جهاني 2018 از ساعت 22 و 30 دقيقه امشب به مصاف يکديگر مي‌روند.
* هواداران ايراني و پرتغالي مقابل محل استقرار پرتغال تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* بازيکنان پرتغال در اطراف هتل براي ريکاوري مشغول قدم زدن بودند و بسيار از هواداران در آنجا تجمع کردند تا رونالدو را مشاهده کنند.
* هواداران روسيه‌اي براي ايران آرزوي پيروزي کردند. آنها خواهان ديدار با ايران در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني هستند.
* رسانه‌ها و هواداران چيني هم حضور گسترده‌اي مقابل هتل پرتغال داشتند و آنها هم دليل اين کار خود را حضور رونالدو اعلام کردند.
* هواداران ايراني کري خواني مي‌کنند و مي‌گويند براي خداحافظي با رونالدو اينجا حضور يافتند.




انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۷۹۲۶/کری_خوانی_هواداران_ایران_و_پرتغال_مقابل_هتل_پرتغالی_ها_حضور_چینی_های_عاشق_رونالدو_فیلم_و_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: