Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@19:13:29 GMT

تجمع محدود هواداران پرسپوليس مقابل وزارت ورزش/ حضور گرشاسبي در بين معترضين+تصاوير

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۷۹۲۸/تجمع_محدود_هواداران_پرسپولیس_مقابل_وزارت_ورزش_حضور_گرشاسبی_در_بین_معترضین_تصاویر

تجمع محدود هواداران پرسپوليس مقابل وزارت ورزش/ حضور گرشاسبي در بين معترضين+تصاوير

خبرگزاري آريا - تعدادي از هواداران پرسپوليس با در دست داشتن بنرهاي امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
به گزارش خبرگزاري فارس، پس از فراخواني که در روزهاي گذشته در فضاي مجازي مبني بر انجام تجمع هواداران پرسپوليس مقابل وزارت ورزش انجام شده بود امروز جمعيت اندکي در حدود 30 الي 40 نفر با در دست داشتن بنرهايي مقابل وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين افراد با بنرهايي که روي آن نوشته شده بود «اين تجمع را مدير يا ليدري تائيد نمي‌کند» اعتراض خود را نسبت به وضعيت تيم پرسپوليس انجام دادند.
اين در حاليست که باشگاه پرسپوليس روز گذشته قرارداد اميد عاليشاه را تمديد کرد و مهدي شريفي را هم با قراردادي 2 ساله جذب کرد.
اين تجمع محدود در پي فضاسازي و جوسازي‌هاي صورت گرفته در فضاي مجازي انجام شد و در حاليکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپوليس بسته است مشخص نيست که هواداران پرسپوليس نسبت به چه مسائلي معترض هستند.
بعد از دقايقي گرشاسبي در بين تجمع کننده ها حاضر شد که آنها به سرپرست پرسپوليس گفتند مشکلي با او ندارند بلکه معترض وزارت ورزش هستند که قصد حمايت از پرسپوليس را ندارند و اين تيم را رها کرده اند.


انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۷۹۲۸/تجمع_محدود_هواداران_پرسپولیس_مقابل_وزارت_ورزش_حضور_گرشاسبی_در_بین_معترضین_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: