Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@02:00:53 GMT

نزاع مرگبار در خیابان دلاوران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۶۴۶۱۷/نزاع_مرگبار_در_خیابان_دلاوران

نزاع مرگبار در خیابان دلاوران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم؛ ساعت 02:20 بامداد روز گذشته (ششم مرداد ماه جاری) مأموران کلانتری 136 فرجام در تماس با بازپرس ویژه قتل پایتخت خبر قتل پسر جوانی را اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران مقتول بر اثر نزاع بین دو گروه چهار و پنج نفره افغان در خیابان دلاوران، تقاطع خیابان تکاوران مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان الغدیر جان خودش را از دست داده بود همچنین دو پسر افغانستانی که در این نزاع حضور داشتند، بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بودند منکر هرگونه دخالت در قتل پسر جوان شدند.

یکی از متهمان در اظهاراتش به بازپرس گقت: حدود ساعت 11:30 شب پنجم مرداد ماه همراه با دو دوست دیگرم از پارک بازمی‌گشتیم، دو تن از دوستانم جلوتر از ما راه ‌می‌رفتند، من و دیگر متهم بازداشت شده پشت سر آنها بودیم که ناگهان دوستانی که جلوی ما راه می‌رفتند با پنج پسر افغان درگیر شده و در این درگیری یکی از متهمان فراری با چاقو ضربه به گردن مقتول زد، من نیز به دلیل ترس فرار کردم و به مغازه‌ای که کرکره آن نیمه‌باز بود رفتم اما توسط پلیس بازداشت شدم.

دیگر متهم این پرونده نیز اظهارات دوستش را تأیید کرد و سرانجام هر دو با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2936035939821083322 برچسب‌ها : نزاع چاقو دلاوران جام جم آنلاین نزاع مرگبار در خیابان دلاوران لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها واکنش رئیس کل دادگستری تهران به اظهارات معاون رئیس جمهور سابق درباره قوه قضاییه گران ترین کیف زنانه دنیا / قیمت : بیش از یک میلیارد تومان! +عکس دختر 8 ساله قربانی طلب 2میلیونی پدر آمریکا 6 نهاد ایرانی را در فهرست تحریم قرار داد روش ابتکاری قاچ کردن هندوانه تصادف ماشین عروس با نیسان / عروس جان سالم به در برد عاملان انتحاری داعش +عکس سر موتورسوار زیر چرخهای کامیون له شد وقتی قاتل بنیتا می خواهد از گناهش نگذرند چرا پشه‌ها بعضی‌ها را بیشتر نیش می‌زنند؟ لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها واکنش یک سردار سپاه به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در خلیج فارس نقاشی ترامپ فروخته شد قتل دختر جوان در فرمانیه تهران پیشنهاد بازیگری به خوانندگان گروه سون موافقت استقلال با شرط عجیب یک بازیکن / جباری: در زمین های خراب بازی نمی کنم گفتگو با دختر ایرانی که فضانورد جدید ناسا شد آنچه در جلسه امروز عراقچی و مجلس گذشت مقصد نهایی آمریکا براندازی نظام است /ضرورت توجه ویژه تر به ظرفیت های داخلی آنچه از صحنه بازسازی ربودن بنیتا دیده نشده وقتی قاتل بنیتا می خواهد از گناهش نگذرند آخرین مطالب همه سایت 18:00 نزاع مرگبار در خیابان دلاوران 17:45 مریم کاویانی امشب مهمان شب فیروزه ای می شود 17:26 اجرای گروه سون در برنامه دورهمی+فیلم 17:25 دادستان کل کشور: مردم از برخورد دستگاه‌ها ناراضی هستند 17:21 ترانس برق در آمل آتش گرفت +عکس 17:15 برخورد پلیس با نمادهای مواد مخدر روی لباس و خودروها +عکس 17:14 واکنش یک سردار سپاه به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در خلیج فارس 17:00 نقاشی ترامپ فروخته شد 16:45 موگرینی در مراسم تحلیف روحانی شرکت می کند 16:30 قتل دختر جوان در فرمانیه تهران فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۶۱۷/نزاع_مرگبار_در_خیابان_دلاوران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: