Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@22:11:34 GMT

قتل پسر جوان در نزاع ۹ نفره خیابان دلاوران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۶۴۶۲۰/قتل_پسر_جوان_در_نزاع_۹_نفره_خیابان_دلاوران

ساعت 02:20 بامداد روز گذشته (ششم مرداد ماه جاری) مأموران کلانتری 136 فرجام در تماس با بازپرس ویژه قتل پایتخت خبر قتل پسر جوانی را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم: پسر جوانی در نزاع دو گروه پنج و چهار نفره در خیابان دلاوران از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفت و جان باخت.

ساعت 02:20 بامداد روز گذشته (ششم مرداد ماه جاری) مأموران کلانتری 136 فرجام در تماس با بازپرس ویژه قتل پایتخت خبر قتل پسر جوانی را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر اظهارات مأموران مقتول بر اثر نزاع بین دو گروه چهار و پنج نفره افغانستانی در خیابان دلاوران، تقاطع خیابان تکاوران مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان الغدیر جان خودش را از دست داده بود همچنین دو پسر افغانستانی که در این نزاع حضور داشتند، بازداشت شدند.

دو متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بودند منکر هرگونه دخالت در قتل پسر جوان شدند.

یکی از متهمان در اظهاراتش به بازپرس گقت: حدود ساعت 11:30 شب پنجم مرداد ماه همراه با دو دوست دیگرم از پارک بازمی‌گشتیم، دو تن از دوستانم جلوتر از ما راه ‌می‌رفتند، من و دیگر متهم بازداشت شده پشت سر آنها بودیم که به ناگهان دوستانی که جلوی ما راه می‌رفتند با پنج پسر افغانستانی درگیر شده و در این درگیری یکی از متهمان فراری با چاقو ضربه به گردن مقتول زد، من نیز به دلیل ترس فرار کردم و به مغازه‌ای که کرکره آن نیمه‌باز بود رفتم اما توسط پلیس بازداشت شدم.

دیگر متهم این پرونده نیز اظهارات دوستش را تأیید کرد و سرانجام هر دو با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۶۲۰/قتل_پسر_جوان_در_نزاع_۹_نفره_خیابان_دلاوران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: