Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:38:16 GMT

نخستین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر استان اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۶۵۹۹۸/نخستین_دوره_مسابقات_قوی_ترین_مردان_کارگر_استان_اردبیل_برگزار_شد

نخستین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر استان اردبیل برگزار شد

نخستین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر استان اردبیل با شرکت ۳۰ ورزشکار در مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری مرحله فینال این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر استان اردبیل با همکاری مجتمع صنعتی آرتاویل‌تایر در محل مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد که در این دوره از مسابقات 30 ورزشکار با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسابقات در طی دو روز برگزار شد که 8 نفر از ورزشکاران در مرحله فینال حضور داشتند که نفرات اول و دوم این مسابقات، به رقابت‌های قوی‌ترین مردان کارگر کشور اعزام می‌شوند که امیدواریم برگزاری این مسابقات سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه کارگری استان اردبیل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه همایش کارگری نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، افزود: حمایت از قشر کارگران با توجه به خدماتی که بدون هیچ منتی به مردم ارائه می‌دهند باید مورد توجه واقع شود و امیدواریم مسئولین و دستگاههای اجرایی برای حمایت از این قشر زحمتکش اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیمی تصریح کرد: همزمان با هفته کارگر برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود چرا که گرامیداشت مقام کارگر برای ما اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کارگران نقش اساسی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۹۹۸/نخستین_دوره_مسابقات_قوی_ترین_مردان_کارگر_استان_اردبیل_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: