Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:04:22 GMT

خطرناک ترین مردان جهان از نگاه ایندیپندنت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۰۰۰/خطرناک_ترین_مردان_جهان_از_نگاه_ایندیپندنت

خطرناک ترین مردان جهان از نگاه ایندیپندنتروزنامه ایندیپندنت امروز (شنبه) رئیس جمهوری آمریکا و وزیر دفاع عربستان را خطرناک‌ترین مردان جهان توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه انگلیسی در شماره امروز خود گزارشی را از پاتریک کوبرن، نویسنده مطبوعاتی متخصص در امور دفاعی با عنوان "ترامپ و محمد بن سلمان، خطرناک‌ترین مردان جهان هفته آینده با هم دیدار می‌کنند"، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش آمده است که ترامپ به تامین حمایت گسترده از عربستان به ویژه از عملیات نظامی‌اش در یمن دستور داده است اما محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان تلاش می‌کند تا واشنگتن را برای حمایت از عربستان در رویارویی با ایران قانع کند.

طبق این گزارش، بسیاری از ناظران بر این باورند که ترامپ که خطرناک‌ترین آدم روی زمین است برای سفر به عربستان در هفته آینده برنامه ریزی می‌کند تا در سفر چند روزه خود با مردی دیدار کند که بلافاصله پس از او در لیست مردانی قرار دارد که بیشترین تاثیر را در بی‌ثباتی داشته‌اند و این مرد محمد بن سلمان ۳۱ ساله است.

در این گزارش آمده است که ایالات متحده و عربستان برای تشدید موضع گیری‌ها علیه دولت ایران توافق کرده‌اند و اولین تصمیم در این خصوص حمایت از اقلیت‌ها در ایران برای جدایی از نظام ایران است و گزارش‌های اولیه‌ای درخصوص طرح‌های مشترک جهت حمایت از بلوچ‌ها در جنوب شرق ایران منتشر شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۰۰۰/خطرناک_ترین_مردان_جهان_از_نگاه_ایندیپندنت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: