Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:12:28 GMT

طرح نظامیان آلمان برای قتل سیاستمداران ونسبت دادن آن به پناهجویان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۰۱۹/طرح_نظامیان_آلمان_برای_قتل_سیاستمداران_ونسبت_دادن_آن_به_پناهجویان

طرح نظامیان آلمان برای قتل سیاستمداران ونسبت دادن آن به پناهجویان

یک رسانه انگلیسی فاش کرد که برخی از نظامیان آلمان در صدد قتل سیاستمداران این کشور و نسبت دادن آن به پناهجویان بوده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «بی‌بی‌سی»، نظامیان آلمان در صدد قتل سیاستمداران این کشور و نسبت دادن آن به پناهجویان بوده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، پلیس آلمان یک نظامی دیگر این کشور را به ظن برنامه ریزی برای ترور شخصیت های سیاسی و نسبت دادن آن به پناهجویان بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پلیس، نظامی مذکور ۲۷ سال داشته و همراه با یک دانشجو و یک افسر ارتش این کشور در نظر داشتند سیاستمداران و اعضای گروه مشاوران مرکل صدراعظم در امور مهاجرتی را به قتل برسانند و سپس آن را به پناهجویان نسبت دهند.

گزارش «بی بی سی» در این باره می افزاید: دادستانی آلمان گفته است که از جمله افرادی که این گروه برای کُشتن در نظر داشتند رئیس جمهور کنونی و وزیر دادگستری این کشور بودند.

این در حالیست که پیشتر، یک نظامی دیگر نیز در ارتباط با همین توطئه بازداشت شده بود. ارتباط این افراد با گروه‌ های راست گرای افراطی باعث نگرانی در مورد نفوذ این گروه ها در نیروهای مسلح آلمان شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۰۱۹/طرح_نظامیان_آلمان_برای_قتل_سیاستمداران_ونسبت_دادن_آن_به_پناهجویان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: