Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@19:13:46 GMT

مراسم یادبود شهید آقاجانی در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۲۱۱/مراسم_یادبود_شهید_آقاجانی_در_مرکز_پژوهش_های_مجلس_برگزار_شد

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری خانه ملت،‌ مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهید والامقام احسان آقاجانی معمار پژوهشگر ارزشمند و پرتلاش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 22 خردادماه) با حضور کاظم جلالی رییس مرکز و خانواده معظم و معزز شهید آقاجانی معمار و جمعی از نمایندگان مجلس در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در این مراسم حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی،‌ عزت الله یوسفیان ملا رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ونظارت بر اجرای اصل ۴۴قانون اساسی، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،‌ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.گفتنی است در این مراسم جمعی از کارکنان و پژوهشگران مرکز پژوهش‌های مجلس و کارکنان شورای نگهبان قانون اساسی، وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان امور مالیاتی حضور داشتند.شایان ذکر است در این مراسم پس از قرائت قرآن و مداحی و نوحه سرایی، حمیدرضا فولادگر درخصوص توانمندی‌های پژوهشی شهید آقاجانی صحبت و سپس نبی الله فضلعلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه علم و صنعت سخنرانی کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۲۱۱/مراسم_یادبود_شهید_آقاجانی_در_مرکز_پژوهش_های_مجلس_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: