Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@00:57:04 GMT

هزارميليارد ريال به احداث مجتمع آبرساني الوار انديمشک اختصاص يافت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۰۱۷۹۰/هزارمیلیارد_ریال_به_احداث_مجتمع_آبرسانی_الوار_اندیمشک_اختصاص_یافت

هزارميليارد ريال به احداث مجتمع آبرساني الوار انديمشک اختصاص يافت

خبرگزاري آريا - انديمشک-ايرنا-نماينده مردم انديمشک در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش مسئولان براي زدودن محروميت از بخش الوار گرمسيري گفت:براي حل مشکل تامين آب بخش الوار گرمسيري يک مجتمع آبرساني با هزار ميليارد ريال اعتبار ساخته مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا فريدون حسنوند روز جمعه در بازديد از بخش الوار گرمسيري و ديدار چهره به چهره مسئولان با مردم در جمع اهالي اين منطقه افزود:با اين مجتمع بخش زيادي از مشکل کمبود آب اين بخش حل و آب روستاهاي اين بخش با اجراي اين مجتمع تامين مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد:يکي ديگر از مشکلات اين بخش آنتن دهي تلفن همراه است که به همين منظور از طريق وزارتخانه مربوطه مشکلات مخابراتي اين بخش حل و طرح هاي لازم برنامه ريزي شده است.
وي گفت:در هفته آينده يک طرح مهم آبرساني براي بهره مندي 120 خانوار الوارگرمسيري با حضور استاندار خوزستان بهره برداري مي شود.
حسنوند با اشاره به تلاش گسترده مسئولان براي بهره مندي اهالي اين بخش محروم از شبکه پايدار برق افزود:در 21 ماه اخير 250 دستگاه ترانس برق در شهرستان نصب شده که طي يکي دو ماه آينده نيز 100 دستگاه ترانس ديگر به برق شهرستان افزوده مي شود.
رئيس کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: در بحث برقرساني ايجاد زيرساخت ها ،توسعه شبکه ها و روشنايي ورودي و خروجي شهرهاي تابعه شهرستان در دستور کار قرار گرفته است .
حسنوند با اشاره به نياز مردم و ساکنان روستاها به بهره مندي از شبکه گازرساني گفت:مجوز لازم براي گازرساني به 40 روستاي شهرستان انديمشک اخذ شده است.
وي بهسازي راهها و توسعه حمل و نقل روستايي را در اين بخش محروم ضروري دانست و گفت:طرح هاي بسيار خوبي در بخش راه در الوار گرمسيري اجرا يا در دست اقدام است ضمن اينکه با توجه به ضرورت موضوع ، به دنبال اين هستيم که مسير جاده روستايي بخش الوار را تا روستاي تله زنگ توسعه دهيم که در اين زمينه برنامه ريزي شده است.
حسنوند گفت:يکي از اهداف توسعه زيرساخت هاي راه در بخش الوار گرمسيري تحول در بخش گردشگري منطقه و کشاورزي است.
نماينده انديمشک ساماندهي 22 کيلومتر جاده دسترسي به درياچه دز را يکي از طرح هاي شاخص حوزه راه در بخش الوار گرمسيري براي بهره مندي عمومي دانست.
وي تلاش هاي بخش بهداشت و درمان انديمشک را قابل توجه دانست و گفت:حداقل پنج پروژه در بخش بهداشت و درمان آماده افتتاح است ضمن اينکه 40 پروژه در اين حوزه در دست اقدام و اجراست.
وي بيمارستان الوار ، بيمارستان کوي لور ، مرکز کلينيک تخصصي ، ام آر آي و اورژانس بيمارستان امام علي(ع) را از جمله طرح هاي مهم شبکه بهداشت و درمان دانست که آماده بهره برداري هستند.
وي افزود:در الوار گرمسيري در سال جديد حداقل 6 چمن مصنوعي ، 2 سالن ورزشي و 10 مجموعه ورزشي روباز راه اندازي مي شود که زمينه مناسب براي حمايت از استعدادهاي ورزشي دختر و پسر در اين منطقه فراهم شود.
وي با اشاره به تلاش جدي مسئولان انديمشک براي جذب سرمايه گذار و استفاده از اين بخش براي توسعه اشتغال افزود: طرحهاي بزرگي همچون سه نيروگاه و نيروگاه دوم دز را به عنوان طرح هاي مهم اشتغالزا و براي تحول در بخش اقتصاد شهرستان برنامه ريزي شده است.
نماينده مردم انديمشک خاطرنشان کرد:کليه نيازمندي هاي بخش الوار گرمسيري رصد شده و مطالبات مردم در بخش هاي مختلف از جمله آموزش و پرورش و کشاورزي نيز در دست برنامه ريزي است.
فرماندار شهرستان انديمشک هم گفت: طي بازديدهاي مختلف نيازهاي مردم الوار گرمسيري بررسي شده است و پروژه هاي مختلفي در بخش هاي بهداشت و درمان،راهسازي،برق ، آبفا و غيره در اين بخش اجرا يا در دست اقدام است.
پيمان جهانگيري اظهار کرد:توزيع عادلانه امکانان و اعتبارات در مناطق مختلف شهرستان مورد توجه بوده و مشکلات بخش الوار گرمسيري با جديت بيشتر پيگيري مي شود.
وي افزود:دهها طرح در حوزه هاي راه ، بهداشت و درمان، برق در اين بخش اجرا شده است.
در اين بازديدها و ديدارهاي چهره به چهره که با حضور مديران دستگاههاي اجرايي انجام شد ، مشکلات 6 روستاي بخش الوار گرمسيري بررسي شد.
بخش الوار گرمسيري انديمشک داراي جمعيتي حدود 25 هزار نفر مي باشد.
7281/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۱۷۹۰/هزارمیلیارد_ریال_به_احداث_مجتمع_آبرسانی_الوار_اندیمشک_اختصاص_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: