Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@07:57:38 GMT

123منزل مسکوني مددجويان کميته امداد در سبزوار بازسازي شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۲۷۵/۱۲۳منزل_مسکونی_مددجویان_کمیته_امداد_در_سبزوار_بازسازی_شد

123منزل مسکوني مددجويان کميته امداد در سبزوار بازسازي شد

خبرگزاري آريا - سبزوار- ايرنا- مدير کميته امداد امام خميني (ره) سبزوار گفت: 123 مسکن روستايي مددجويان اين شهرستان با هزينه يک ميليارد و 255 ميليون ريال در سالجاري بازسازي شده است.

محمد داورزني روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: عمليات مقاوم سازي 34 مسکن روستايي ويژه مددجويان اين شهرستان نيز با يک ميليارد و 330 ميليون ريال تسهيلات طي سال جاري به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: احداث و کمک به خريد 24 مسکن شهري با هزينه چهار ميليارد و 365 ميليون ريال و احداث 20 حمام و سرويس بهداشتي با هزينه 320 ميليون ريال از ديگر فعاليت هاي کميته امداد سبزوار در سال جاري بود.
وي با اشاره به طرح بهسازي و مقاوم سازي مسکن روستايي افراد زير پوشش کميته امداد با استفاده از تسهيلات بانکي و همکاري بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: سقف پرداختي تسهيلات براي ساخت، بهسازي و تعمير واحدهاي مسکوني مددجويان روستايي 150 ميليون ريال و واحدهاي مسکوني شهري 250 ميليون ريال است.
24 هزار نفر از جمعيت شهرستان 320 هزار نفري سبزوار در قالب 12 هزار و 500 خانوار زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) هستند.
سبزوار در 230 کيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۲۷۵/۱۲۳منزل_مسکونی_مددجویان_کمیته_امداد_در_سبزوار_بازسازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: