Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@14:52:23 GMT

اختصاص 90میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی مسکن روستایی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۲۷۸/اختصاص_۹۰میلیارد_تومان_تسهیلات_برای_بهسازی_مسکن_روستایی

اختصاص 90میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی مسکن روستایی

امسال 90 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک مرکزی برای بهسازی مسکن روستایی استان کرمان اختصاص می یابد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان سنجری مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری کرمان درنشست شورای عالی بانکهای استان از اختصاص 90 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک مرکزی برای بهسازی مسکن روستایی در استان کرمان در سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست که با محوریت پرداخت تسهیلات مسکن روستایی بر گزار شد استاندار کرمان براختصاص و تامین تسهیلات ساخت مسکن روستایی تا کید کرد و گفت : کاهش چشمگیر خسارت ها درحوادث اخیر استان کرمان نشان داد در بخش استحکام سازی منازل روستایی مطلوب عمل شده است .
رزم حسینی با اشاره به همکاری رضایت بخش بانکها در اختصاص و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و مسکن روستایی در سال گذشته افزود :منابع بانکی به عنوان موتور توسعه کشور باید بیشتر درگیر اشتغال و تولید شوند.
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان هم در این نشست گفت : از مجموع 266 هزار و 695 واحد مسکونی روستایی در استان کرمان، تاکنون بیش از 146 هزار و 82 واحد مسکونی روستایی با مدیریت و نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان ساخته شده است .
سلطانی‌نژاد افزود : بر اساس برنامه ششم توسعه باید حداقل 30 درصد روستاهای در معرض خطر تا پایان اجرای قانون برنامه ایمن‌سازی شوند.
وی اسان سازی روند پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و حذف سختگیریهای بانکی را خواستار شد .
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان هم در این نشست /سرانه پرداخت تسهیلات شعب استان کرمان را 232 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : پرداخت 20.3 درصد منابع بانکی استان کرمان در بخش کشاورزی، 14 درصد صنعت و معدن، 29 و نیم خدمات و 30 درصد مسکن بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۲۷۸/اختصاص_۹۰میلیارد_تومان_تسهیلات_برای_بهسازی_مسکن_روستایی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: