Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:08:49 GMT

اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی لرستان ابلاغ شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۲۸۰/اعتبارات_طرح_ویژه_مسکن_روستایی_لرستان_ابلاغ_شود

معاون بنیاد مسکن لرستان گفت: سیستم بانکی 61 درصد اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی استان را ابلاغ نکرده است.

کامران امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنااظهار کرد: از محل اعتبارات سال گذشته 6800 واحد مسکن روستایی در بحث طرح ویژه سهمیه داشتیم که تاکنون 39 درصد اعتبارات از طرف سیستم بانکی ابلاغ شده است.61 درصد اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی استان ابلاغ نشده است و بانک ملت در این خصوص کمترین همکاری را با بنیاد مسکن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری ادامه داد: اعتبارات این طرح در قالب تسهیلات 18 و 20 میلیون تومانی با عاملیت 7 بانک به متقاضیان پرداخت می‌شود.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: بانک ملی از سهمیه 1300 واحدی خود 10 درصد را ابلاغ کرده است و بانک‌های مسکن، صادرات و ملت به ترتیب 100، 50 و 10 درصد سهمیه خود را ابلاغ کرده‌اند.

وی افزود: بانک تجارت از کل سهمیه 2070 واحدی، 20 درصد معادل 250 واحد را ابلاغ کرده و بانک سپه نیز 131 واحد معرفی شده داشته است.از 6800 واحد سهمیه امسال 1667 متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده و برای719 متقاضیقرارداد بسته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۲۸۰/اعتبارات_طرح_ویژه_مسکن_روستایی_لرستان_ابلاغ_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: