Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@08:39:46 GMT

۳ شهید زیر ۲۰ سال نیروی انتظامی در جنایت دراویش/ دستگیری قاتل در کسری از زمان +هویت و عکس قاتل

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۴۶۴/۳_شهید_زیر_۲۰_سال_نیروی_انتظامی_در_جنایت_دراویش_دستگیری_قاتل_در_کسری_از_زمان_هویت_و_عکس_قاتل

۳ شهید زیر ۲۰ سال نیروی انتظامی در جنایت دراویش/ دستگیری قاتل در کسری از زمان +هویت و عکس قاتل

استوار دوم رضا امامی و استوار دوم محمدعلی بایرامی، ۲ تن از این شهدا بودند که در یگان امداد پلیس پایتخت خدمت می‌کردند و دیگر شهید این جنایت نیز یک سرباز وظیفه بوده که هنوز هویت وی اعلام نشده است.

سرویس اجتماعی فردا: به دنبال اقدامات تعدادی از افراد خرابکار در خیابان پاسداران که با نیروهای پلیس درگیر شده بودند و متاسفانه 3 تن از نیروهای پلیس در حادثه جنایتکارانه حمله این افراد به نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، اخبار به دست آمده حاکی از آن است که هر 3 مامور پلیس شهید شده در این ماجرا زیر 20 سال سن داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

3 شهید و چند مجروح ماموران انتظامی

در پی حمله خشونت بار دراویش گنابادی به ماموران کلانتری 102 پاسداران 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

تجمع دراویش در مقابل کلانتری 102 از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

هجوم دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران به سمت کلانتری باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.

نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

 

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور پلیس تهران در کسری از زمان

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با تأیید شهادت سه نفر از مأموران ناجا در خیابان پاسداران تهران اعلام کرد: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مزبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: قاتلین در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل پلیس است.

سردار منتظرالمهدی ضمن تسلیت شهادت این سه مأمور فداکار و متعهد ناجا به محضر حضرت فاطمه زهرا، فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور و خانواده معزز این سه شهید به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی که باشد برخورد می‌شود.

 

اعلام اسامی ۲ مامور پلیس شهید پایتخت

استوار دوم رضا امامی و استوار دوم محمدعلی بایرامی، 2 تن از این شهدا بودند که در یگان امداد پلیس پایتخت خدمت می‌کردند و دیگر شهید این جنایت نیز یک سرباز وظیفه بوده که هنوز هویت وی اعلام نشده است.

به دنبال اقدامات خرابکارانه در خیابان پاسداران تهران 8 پرسنل کلانتری 102 پاسداران نیز مصدوم شده، 5 نفر به صورت سرپایی درمان و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

در حال حاضر وضعیت خیابان پاسداران در شرایط عادی قرار دارد ولی هنوز تعدادی از خرابکاران در حوالی کلانتری و یکی از خیابان‌های فرعی منطقه پاسداران حضوردارند و نیروهای پلیس نیز در محل مستقر بوده و در تلاش‌‌اند تا شرایط امنیتی و نظم در این منطقه را برقرار کنند.

 

هویت راننده اتوبوس مشخص شد

راننده اتوبوسی که به صورت وحشیانه به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است.

 

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IN7

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۴۶۴/۳_شهید_زیر_۲۰_سال_نیروی_انتظامی_در_جنایت_دراویش_دستگیری_قاتل_در_کسری_از_زمان_هویت_و_عکس_قاتل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: