Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:57:31 GMT

آمادگی نیروهای یگان ویژه جهت مراسم اربعین وشهادت امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۴۶۵/آمادگی_نیروهای_یگان_ویژه_جهت_مراسم_اربعین_وشهادت_امام_رضا_ع

آمادگی نیروهای یگان ویژه جهت مراسم اربعین وشهادت امام رضا(ع)

مشهد- فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی گفت: نیروهای یگان ویژه آماده استقبال از زائران و مجاوران امام رضا(ع) در اربعین و ایام منتهی به سال روز شهادت امام رضا(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شریفی صبح سه شنبه در جمع کارکنان یگان ویژه خراسان رضوی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به اجتماع عظیم مردمی در اربعین حسینی ، عزاداران از اقصی نقاط کشور راهی مرزهای غربی کشور شده تا در مراسم اربعین سید وسالار شهیدان در کربلای معلی حضور یابند ، در این میان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیز در این ایام پذیرای خیل مشتاقان آن حضرت و عزاداران حسینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با توجه به تجربه سنوات گذشته در ایام منتهی به دهه آخر ماه صفر کاروان های پیاده زیادی از استان ها و شهرهای مختلف ایران اسلامی راهی مشهد  می شوند تا در روز شهادت ثامن الحجج(ع) در حرم مطهر ایشان حضور داشته باشند و در مراسم عزاداری و حزن و اندوه امام رئوف شیعیان شرکت کنند .

فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا یگان ویژه استان خراسان رضوی همانند سال های گذشته با تشکیل کارگروه های مختلف ، خود را آماده پذیرایی از زائران و عزاداران می نماید.

شریفی با بیان اینکه اولین اولویت یگان در بحث مراسمات دهه آخر صفر، تأمین امنیت زائرین و عزاداران است گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی و چادرهای امدادی رایگان و خدمات دهی به کاروان های پیاده در ورودی های شهر مشهد نیز از دیگر برنامه های یگان ویژه جهت دهه آخر صفر و مراسم شهادت امام رضا(ع) می باشد.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای پلیس ویژه می باشد و کارکنان در این مسیر از هیچگونه کمک و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۴۶۵/آمادگی_نیروهای_یگان_ویژه_جهت_مراسم_اربعین_وشهادت_امام_رضا_ع را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: