Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@05:13:28 GMT

دستگیری قاتل فراری در بیمارستان توسط مامور یگان ویژه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۴۶۸/دستگیری_قاتل_فراری_در_بیمارستان_توسط_مامور_یگان_ویژه

فرمانده یگان ویژه استان کرمانشاه گفت: قاتل فراری با هوشیاری و تیزبینی یکی از کارکنان یگان ویژه کرمانشاه در دام قانون گرفتار شد.

به گزارش میزان، سرهنگ سیروس محمدی اظهار کرد: یکی ازکارکنان یگان ویژه این استان هنگامی که به عنوان مامور انتظامی در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول انجام وظیفه بود، موفق به شناسایی و دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مامور تیز بین یگان ویژه به یکی از بیماران که با دیدن وی دچار استرس شده مشکوک و پس از سوال و جواب از فرد مظنون متوجه جواب های ضد و نقیض فرد بیمار می شود و در اسرع وقت با پلیس آگاهی تماس گرفته و با بیان مشخصات شناسنامه ای و ظاهری فرد بیمار متوجه می شود که مظنون، قاتل فراری تحت تعقیب است.

فرمانده یگان ویژه استان کرمانشاه ادامه داد: این مامور شجاع تا آمدن ماموران پلیس آگاهی او را سرگرم می کند، که پس از رسیدن تیم شناسایی فرد مورد نظر دستگیرمی شود.

وی گفت: تیزبینی مامور یگان ویژه، تقدیر مسئولان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه را به همراه داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۴۶۸/دستگیری_قاتل_فراری_در_بیمارستان_توسط_مامور_یگان_ویژه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: