Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:25:02 GMT

هفته هجدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۵۰۸/هفته_هجدهم_کورس_اسبدوانی_پاییزه_گنبد_برگزار_شد

هفته هجدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

گنبد کاووس – هفته هجدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد با شرکت ۴۶ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هجدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد عصر جمعه ۴۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب گلشاد گز زودتر از خط پایان گذشت و یوسف دهش با اسب آریا گز و پیمان قلرعطا با اسب شادکام به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب آی گل عنوان اول را به دست آورد و عبدالحلیم قبادی با اسب اسکای لاو و محمد خوجملی با اسب داز جاوید به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب بابوی موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب سامرسا و محمد خوجملی با اسب وای وای به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبرد داخلی سه تا ۶ ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب فلاور هج زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دالیجه عطا با اسب اکشن هج و نادر صالح پور با اسب بالا هج به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون چهار تا پنج ساله و ۳۶ تا ۴۶ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب رونین سروین نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و محمد خوجملی با اسب شه راد و کمال دلیجه عطا با اسب بازنوش قره بلاغ نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب ایل طاها موفق به کسب مقام اول شد و مهرداد خوجملی با اسب بای بای گلد و نادر صالح پور با اسب آی هان (۲) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بنیامین جرجانی و آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته هجدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد، بنیامین جرجانی و آق اویلی بشگرد هر کدام با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسواران هفته لقب گرفتند.

لازم به ذکر است؛ هفته‌های نوزدهم و بیستم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد، ۲۸ و ۲۹ دی ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۵۰۸/هفته_هجدهم_کورس_اسبدوانی_پاییزه_گنبد_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: